جزییات تعطیلی ادارات و بانک ها فردا ۵ شهریور ۱۴۰۳

کد خبر : ۳۶۱۲۸۷
جزییات تعطیلی ادارات و بانک ها فردا ۵ شهریور ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی ادارات و بانک ها فردا ۵ شهریور ۱۴۰۳ را در این مطلب بخوانید.

به گزارش اینتیتر، با توجه به افزایش بی‌سابقه و ماندگاری گرما در برخی شهرها، تعطیلی ادارات یا کم کردن ساعت کاری برای کاهش مصرف برق و حفظ سلامت کارمندان، صورت گرفته است.تعطیلی ادارات در روزهای گرم سال، علاوه بر حفظ سلامت کارمندان، به کاهش قابل توجه مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی کمک می‌کند.تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات در روزهای گرم، با توجه به شاخص‌های دمایی، میزان مصرف برق و نظر کارشناسان مربوطه صورت می‌گیرد. تعطیلی ادارات ،کاهش ساعت کاری و کاهش مصرف برق در بخش اداری، گامی مهم در جهت مدیریت بهینه انرژی و کاهش اثرات مخرب تغییرات اقلیمی است.

تکمیلی یک / کاهش ساعت کاری فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل گرمای هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۳ شهریور تا پنج شنبه ۸ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

محسن نعمتی گفت: به دلیل گرمای هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۳ شهریور تا پنج شنبه ۸ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

مهر نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان این موضوع که دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد، افزود: مقرر شد با توجه به تأثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.

 

نعمتی تصریح کرد: مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

تکمیلی دو /استان مرکزی:

استانداری مرکزی اعلام کرد: با توجه به تشدید موج گرما و لزوم مدیریت مصرف برق در کشور ساعت پایان کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از روز شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۱.۳۰ خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد