بسکتبال کاپ آسیا، قزاقستان برابر ایران زانو زد

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین مسابقه از رقابت‌های کاپ آسیا با نتیجه ۹۶-۶۰ قزاقستان را شکست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از صدا و سیما، تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان در رقابت‌های کاپ آسیا که به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود برابر هم قرار گرفتند.

سجاد مشایخی / بهنام یخچالی / محمد جمشیدی / ارسلان کاظمی و حامد حدادی ۵ بازیکن آغاز کننده ایران بودند.

۱۰ دقیقه اول ملی پوشان بسکتبال ایران دست بالاتر را نسبت به بازیکنان قزاقستان داشتند ۲۷ -۲۴ با برتری تیم ملی ایران به پایان رسید.

در ۱۰ دقیقه دوم در امتیاز ۴۰ – ۲۶ اختلاف امتیازی بین ایران و قزاقستان به ۱۴ امتیاز رسید که با وجود توپ‌های از دست رفته فراوان ایران نشانگر عملکرد خوب ملی پوشان ایران در بخش دفاع و حمله داشت در این ۱۰ دقیقه قزاقستان ۹ امتیاز و تیم ایران ۱۵ امتیاز کسب کردند که و نیمه ۴۲- ۳۳ برای ایران به پایان رسید.

در پایان نیمه تیم ایران در بخش شوت‌های ۲ امتیازی ۵۴ درصد موفقیت و قزاقستان ۳۰ درصد موفقیت را به ثبت رساند در بخش شوت ۳ امتیازی ۴۴ درصد موفقیت برای ایران و ۲۶ درصد موفقیت برای قزاقستان به ثبت رسید.

۱۰۰ درصد پرتاب‌های آزاد قزاقستان به ثمر نشست در حالیکه این شاخص برای تیم ایران ۶۶ درصد بود در بخش ریباند هر دو ۲۱ مورد به ثبت رساندند در بخش بلاک یک مورد برای ایران در بخش توپ ربایی دو مورد برای ایران و ۶ مورد برای قزاقستان ثبت شد.

بهنام یخچالی با ۱۴ امتیاز امتیازآورترین بازیکن بازی تا پایان نیمه بود.

۱۰ دقیقه سوم مسابقه صحنه نمایش خوب ایران در بخش دفاع بود و در پایان این کوارتر ۷۰ – ۴۲ به سود ایران بود ملی پوشان ایران ۲۸ امتیاز و قزاقستان فقط ۹ امتیاز کسب کرد.

کوارتر آخر فاصله امتیازی دو تیم افزایش یافت و یوسف وند و آقاجانپور به زمین مسابقه آمدند کوانوف از قزاقستان به دلیل دو تکنیکال فول دیسکالیفه و از زمین خارج شد و مسابقه با نتیجه ۹۶-۶۰ به سود ایران به پایان رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران چند هفته پیش در پنجره سوم انتخابی جام جهانی برابر قزاقستان شکست خورده بود.

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی کاپ آسیا ۲۶ تیر برابر تیم ژاپن قرار می‌گیرد از این مرحله تیم‌های اول هر گروه بصورت مستقیم به مرحله بعدی رقابت‌ها راه خواهند یافت.

در پایان این مسابقه محمد جمشیدی با ۱۶ امتیاز امتیاز آورترین بازیکن مسابقه و حامد حدادی با تاثیرگذاری ۲۲ موثرترین بازیکن مسابقه شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.