تام هنکس در مدت فعالیت خود در هالیوود چقدر درآمد داشته است؟

تام هنکس بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناس آمریکایی است. او یکی از مشهورترین و پر درآمد ترین بازیگران هالیوود است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، تام هنکس بیش از ۴.۶ میلیارد دلار درآمد از باکس آفیس در ایالات متحده و ۹.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان در طول زندگی خود به دست آورده است.

زندگی تام هنکس:

مجموع درآمد تام هنکس چقدر بوده است؟هنکس در سانفرانسیسکو به دنیا آمد. او در یک کالج عمومی در رشته درام تحصیل کرد و سپس به دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ساکرامنتو رفت تا اینکه در جشنواره تئاتر دریاچه های بزرگ شرکت کرد. هنکس در سال ۱۹۸۰ با بازی در کمدی «دوستان صمیمی» به نیویورک نقل مکان کرد. در دهه ۸۰، تام هنکس نقش های فرعی متعددی در چندین فیلم ایفا کرد.

اولین فیلمی که توجه ها را به او جلب کرد «بزرگ» بود. او همچنین در فیلم های «بی خواب در سیاتل»، «آپولو ۱۳»، «داستان اسباب بازی»، «نجات سرباز رایان»، «کد داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» و غیره ظاهر شد.

سرمایه خالص تام هنکس:

مجموع درآمد تام هنکس چقدر بوده است؟تام هنکس در مجموع ۴۰۰ میلیون دلار دارایی خالص دارد. او برای هر فیلم حداقل ۲۵ میلیون دلار درآمد کسب می کند. تام هنکس برای بازی در فیلم «فارست گامپ» دستمزدش را با امتیاز فروش عوض کرد و حدود ۱۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او برای سه گانه «کد داوینچی» ۷۰ میلیون دلار به دست آورد. او و همسرش ریتا ویلسون حدود ۱۵۰ میلیون دلار املاک و مستغلات دارند.مجموع درآمد تام هنکس چقدر بوده است؟آخرین پروژه تام هنکس فیلم «الویس» است. باز لورمن کارگردان، فیلم بیوگرافیک جدیدی بر اساس زندگی الویس پریسلی، ستاره راک اند رول ساخته است. لورمن در اولین اکران «الویس» در استرالیا گفت: «بعد از شوک اولیه به خاطر تام هنکس که به کرونا مبتلا شد، فیلمبرداری رویایی بود و در واقع ما طبق برنامه پیش رفتیم.»

هنکس در فیلم «الویس»، نقش تام پارکر را بازی می کند. پارکر یک کارآفرین موسیقی هلندی و مدیر برنامه های الویس پریسلی بود. پارکر در سال ۱۹۵۵ با پریسلی آشنا شد و تا سال ۱۹۵۶ تنها نماینده او بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.