رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تصمیم نهایی شورای لیگ ملت‌های والیبال به تعویق افتاد

تصمیم نهایی شورای لیگ ملت‌های والیبال برای معرفی میزبان مسابقات با تاخیر یک هفته‌ای مواجه شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. با تصویب شورای لیگ ملت‌ها مقرر شد مسابقات به صورت متمرکز در دو بخش زنان و مردان برگزار شود.

تغییری در فرمت مسابقات و تعداد بازی‌ها اعمال نشده است و قرار بود فدراسیون جهانی والیبال تا پایان ماه فوریه و پس از مذاکره با کشورهای داوطلب میزبانی، زمان دقیق و مکان برگزاری لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ مردان و زنان را اعلام کند. اما طبق ایمیل ارسالی به فدراسیون، تصمیم گیری نهایی با یک هفته تاخیر مواجه شد و قرار است ۵ مارس میزبان، زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات اعلام شود.

با توجه به برگزاری متمرکز مسابقات و قرنطینه شدن تیم‌ها رقابت‌ها حدود ۴۰ روز به طول خواهد انجامید و کشورها از ابتدا لیستی از بازیکنان حاضر در رقابت‌ها معرفی خواهند کرد که پس از آن اجازه اضافه شدن بازیکن جدید داده نخواهد شد. برخلاف دوره‌های گذشته حدود ۲۰ تا ۱۸ بازیکن می‌توانند همراه هر تیم باشد که تعداد دقیق ۵ مارس اعلام می‌شود. به همین دلیل فدراسیون والیبال برای آماده سازی بازیکنان و مانع شدن از مشکل احتمالی با همکاری کمیته ملی المپیک واکسیناسیون ملی پوشان را پیش از آغاز اردوهای تدارکاتی و مسابقات در برنامه خود قرار داده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.