تیزر کوتاه جدید فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo + داستان و معرفی بازیگران Fargo

کد خبر : ۲۷۱۲۶۹
تیزر کوتاه جدید فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo + داستان و معرفی بازیگران Fargo

تیزر کوتاه جدید فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo منتشر شد.

اینتیتر - سحر سادات زمانی؛ فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo روز سی ام آبان سال جاری از شبکه FX منتشر خواهد شد. این سریال ساخته نوآ هاولی (خالق سریال Legion) است.

داستان سریال Fargo چیست؟

فارگو نام یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر کمدی سیاه، جنایی و درام است که بر اساس فیلمی با همین نام، ساخته برادران کوئن، ساخته شده است. فصل نخست سریال از ۱۵ آوریل ۲۰۱۴ از شبکه FX به روی آنتن رفت. در ادامه خلاصه ای از فصل های یک تا چهار این سریال را می خوانید.

فصل اول سریال فارگو

در ژانویه ۲۰۰۶، لورن مالوو (با بازی بیلی باب تورنتون) از شهر بمیجی عبور می‌کند و مردم این شهر را، به ویژه لستر نیگارد (با بازی مارتین فریمن) فروشنده بیمه، با کینه‌توزی، خشونت و فریب کاری خود آزار می‌دهد. در همین حال، معاون کلانتر مالی سالورسون (با بازی الیسن تولمن) و افسر پلیس گاس گریملی (با بازی کالین هنکس)، در جریان حل چند پرونده قتل معتقدند که شاید مالوو و نیگارد به این حوادث مرتبط باشند.

فصل دوم سریال فارگو

داستان این فصل در سال ۱۹۷۹ در سو فالز، داکوتای جنوبی و لوورن، مینه‌سوتا رخ می‌دهد. افسر پلیس، لو سالورسون (پدر مالی سالورسون در فصل اول با بازی پاتریک ویلسون) که به تازگی از جنگ ویتنام برگشته است، در مورد یک جنایت محلی مربوط به باندی به تحقیق می‌پردازد. سالورسون پس از آن مأمور حفاظت از رونالد ریگان، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه در جریان کمپین انتخاباتی وی در شهر فارگو است.

فصل سوم سریال فارگو

داستان این فصل در سال ۲۰۱۰ میلادی رخ می‌دهد. از بازیگران این فصل می‌توان به یوان مک‌گرگور، مری الیزابت وینستد و کری کون اشاره کرد. در این فصل داستان دو برادر دوقلو که یکی از آن‌ها پادشاه پارکینگ‌های مینه سوتا است و دیگری که مسئول عفو مشروط آگاهی است به تصویر کشیده شده‌است.

فصل چهارم سریال فارگو

فصل چهارم، با بازی کریس راک که رئیس یک سندیکای جنایی است که از مهاجران سیاه‌پوست که در حال فرار از «جیم کرو جنوبی» هستند و رابطه با مافیای کانزاس سیتی دارد. این شهر در سال ۱۹۵۰ در کانزاس‌سیتی، میزوری قرار دارد. این فصل برای نخستین بار در ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد، اما به علت همه‌گیری کرونا به مدت نامعلومی به تأخیر افتاد.

فصل پنجم سریال فارگو

فصل پنجم این سریال در آخرین روز آبان ماه منتشر می شود و جان هم، جونو تیمپل، جنیفر جیسون لی و جو کیری از بازیگران اصلی این فصل هستند.

تیزر کوتاه جدید فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo

تیزر کوتاه جدید فصل پنجم سریال آنتولوژی Fargo را در ادامه مشاهده می کنید.

نظرات بینندگان