رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خداحافظی زودهنگام «پروین» از تئاترشهر

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی به دلیل ابتلای برخی از بازیگران اصلی و برخی از عوامل پشت صحنه به کرونا، در هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت مجموعه تئاترشهر زودتر از موعد مقرر به اجرای عمومی خود پایان داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه‌کنندگی داود نامور در هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت مجموعه تئاترشهر زودتر از موعد مقرر به اجرای عمومی خود در سالن اصلی این مجموعه نمایشی پایان داد.

دلیل این اتفاق از سوی گروه، ابتلای برخی از بازیگران اصلی و برخی از عوامل پشت صحنه به سویه‌ جدید کرونا اعلام شده است. بر همین اساس گروه نمایشی اعلام کرده به دلیل شیوع مجدد کرونا با تصمیم گروه اجرایی برای حفظ سلامت تماشاگران، دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش و کارکنان مجموعه تئاترشهر با هماهنگی‌های به عمل آمده اجرای این اثر نمایشی به پایان رسیده است. پیش از این قرار بود این اثر نمایشی تا پایان تیر ماه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر میزبان مخاطبان باشد.

نمایش پروین که اجرای خود را از ۸ خرداد ماه با بازی نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران‌رنج‌بر، مجید رحمتی، سیدجواد یحیوی، جواد مولانیا، مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی و اکرم محمدی با حضور هوشنگ قوانلو در سالن اصلی مجموعه‌ی تئاتر شهر آغاز کرده بود، پس از پشت سر گذاشتن ۳۰ اجرا به اجرای خود خاتمه داد.

طبق آخرین اعلام اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ نمایش پروین به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد ماه میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاترشهر با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان بوده است، تا تاریخ ۱۵ تیر ماه در مجموع ۲۷ اجرا ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از ۴ هزار و ۳۳۴ تماشاگر، به فروشی معادل ۲۸۹ میلیون ۵۳۰ هزار تومان دست پیدا کرده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.