درباره بازیگران سریال مترجم اینجا بخوانید + بیوگرافی و تصاویر

پخش سریال مترجم از هفته گذشته در شبکه نمایش خانگی نماوا آغاز شده است. درباره بازیگران سریال مترجم اینجا بخوانید.

اینتیتر – سارا محمودی؛ سریال مترجم چهارشنبه های هر هفته ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر می شود. تاکنون یک قسمت از این سریال پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال مترجم در زانر معمایی است و داستان مترجم جوانی را روایت می کند که در مسیر شغلی اش پرده از یک راز خانوادگی بر می دارد. در ادامه درباره بازیگران سریال مترجم بخوانید.

درباره بازیگران سریال مترجم اینجا بخوانید

صابر ابر، هدی زین العابدین، مهتاب ثروتی، مجتبی پیرزاده، مهرانه مهین ترابی، پانته آ پناهی ها، محمدرضا مالکی، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، مارال بنی آدم، سلوماز غنی، سینا شفیعی، شیدا خلیق و پردیس منوچهری در این سریال نقش آفرینی می کنند.

صابر ابر

بازیگران سریال مترجم

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ است. ابر کار خود را با تئاتر آغاز کرد و از اواسط دهه هشتاد فعالتیش را در سینما شروع کرد. ابر با آثاری چون اینجا بدون من، درباره الی، آقا یوسف و پذیرایی ساده شناخته شد.

هدی زین العابدین

بازیگران سریال مترجم

هدی زین العابدین متولد ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۸ است. او از اواسط دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد و با سریال ماه رمضانی سقوط یک فرشته بیشتر شناخته شد.

مهتاب ثروتی

بازیگران سریال مترجم

مهتاب ثروتی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از عکاسی در پشت صحته شروع کرد سپس بعنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون می درخشد.

مجتبی پیرزاده

بازیگران سریال مترجم

مجتبی پیرزاده متولد سال ۱۳۶۴ است. او از دهه نود کار خود را با بازیگر یدر تئآتر و سینما آغاز کرد. مجبوریم، غلامرضا تختی، دریاچه ماهی و فروشنده از آثار مشهوری است که پیرزاده در آنها نقش آفرینی کرده است.

مهرانه مهین ترابی

بازیگران سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی متولد ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۶ است. مهین ترابی از اواطس دهه شصت وارد حرفه بازیگری شد. او بیشتر برای نقش های تلویزیونی اش شناخته می شود.

پانته آ پناهی ها

بازیگران سریال مترجم

پانته آ پناهی ها متولد سال ۱۳۵۶ است. پناهی ها نیز کار خود را با تئاتر آغاز کرد. دسته دختران، ناگهیان درخت، باک قرمز و نفس از آثاری است که پناهی ها در آنها نقش آفرینی کرده است.

محمدرضا مالکی

بازیگران سریال مترجم

محمدرضا مالکی از بازیگران تئاتر، سینما، نمایش های خانگی و کارگردان بسیار خوب و سرشناس صدا و سیما است. این چهره متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران می باشد.وی به عنوان کارگردان آثار بسیاری را روی صحنه تلوزیون برده است که از شاهکارهای هنری او می توان به ماهی و گربه و دلم میخواد اشاره کرد.

پادینا کیانی

بازیگران سریال مترجم

پادینا کیانی متولد ۵ آبان ۱۳۷۲ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس چهره پردازی است و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است و فعالیتش را در سینما با فیلم کوتاه شب در سال ۹۸ به کارگردانی ریحانه پارسا آغاز کرد.

شیرین اسماعیلی

بازیگران سریال مترجم

شیرین اسماعیلی متولد ۱۸ دی ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او بازیگری را بصورت جدی از تئاتر شروع کرد سپس در تلویزیون و شبکه خانگی درخشید.

مارال بنی آدم

بازیگران سریال مترجم

مارال بنی آدم از بازیگران خوب عرصه سینما و تئاتر است. که با بازی در فیلم فروشنده نشان داد که توانایی های زیادی در زمینه بازیگری دارد.

سلوماز غنی

بازیگران سریال مترجم

سلوماز غنی متولد ۲۷ مرداد سال ۱۳۵۶ است. او بازیگری را از اوایل دهه هشتاد آغاز کرد و باسریال تب سرد و بازی در کنار شهاب حسینی مطرح شد.

سینا شفیعی

بازیگران سریال مترجم

سینا شفیعی متولد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر و نویسنده است. او دانشجوی انصرافی کارگردانی تئاتر می باشد، فعالیت خود را با نوشتن شروع کرد سپس وارد بازیگری و کارگردانی شد و حالا همسرش نیز دستیار کارگردان می باشد.

شیدا خلیق

بازیگران سریال مترجم

شیدا خلیق متولد ۵ خرداد سال ۱۳۷۲ است. او از دهه نود وارد عرصه بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون شد.

پردیس منوچهری

بازیگران سریال مترجم

پردیس منوچهری متولد ۱۳۶۶ در ماهشهر، بازیگر است. او دانش آموخته دوره های بازیگری است، او بجز بازی، درگیر نقاشی، موسیقی و شعر نیز می باشد در بازیگری، بازی فاطمه معتمدآریا را به شدت قبول دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.