راز نقش داشتن دو خبرنگار در اغتشاشات اخیر کشور چیست؟ + جزییات

روز گذشته بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درباره اغتشاشات اخیر کشور منتشر شد و در این بیانیه در خصوص نقش داشتن دو خبرنگار در اغتشاشات اخیر کشور نوشته شده است.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ نزدیک به چهل و پنج روز است که از ناآرامی های کشور می گذرد. ناآرامی هایی که تبدیل به جنگ رسانه ای شده و اتفاقات تلخی را در این روزها رقم زده است.

روز گذشته بود که وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در بیانیه مشترک از اتفاقات اخیر کشور منتشر کردند و به مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر اشاره کردند.

در بخش هایی از این بیانیه به نام اختصاری دو خبرنگار در پایگاه های اطلاع رسانی کشور مشغول کار هستند، اشاره می شود که به عنوان عامل تربیت شده و نفوذی غرب در این اغتشاشات نقش داشته اند.

در بیانیه­ تبیینی مورخ ۸ مهرماه گذشته اشاره شد که سرویس ­های جاسوسی غربی و صهیونیستی دوره ­های «آموزش مربیان جنگ­ های ترکیبی» برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده برگزار و به آن ­ها مأموریت داده ­اند که آموخته ها را به دیگران منتقل و بر مبنای آن­ها به­ صورت تشکیلاتی عمل نمایند.

در این بخشی از بیانیه درباره نقش دو خبرنگار در اغتشاشات اخیر کشور آمده است: «ردّ اطلاعاتی و عملّیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به ­عمل آمده است. به عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن. ح» صورت گرفت که از آموزش­ دیدگان همین دوره ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت ­دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف. م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه ­ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل ­گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش­ دیده­ ی دوره های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آن ­که هر دو نفر نقش منابع اولیه ­ی خبرسازی برای رسانه­ های بیگانه را ایفا کرده ­اند.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.