رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رعنا رحیم پور کیست؟/ ماجرای جنجالی خبرنکار بی بی سی فارسی و حمله اینترنشنال به او

رعنا رحیم پور کیست؟ و ماجرای حمله اینترنشنال به او چیست؟ خبرنگار بی بی سی فارسی در فایل صوتی مشهور خود علیه اینترنشنال چه گفته بود؟با ادامه این مطلب همراه باشید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛چند روزی است که فایل صوتی رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی فارسی در خصوص پشت پرده اخبار اخیر رسانه اینترنشنال منتشر شده است. فایلی که هجمه های زیادی را از طرف اینترنشنال به رحیم پور وارد کرد.

رعنا رحیمی پور در این فایل صوتی که به صورت خصوصی ضبط شده است،‌ در گفتگویی با مادر خود از نقشه های اخیر اینترنشنال برای تجزیه ایران صحبت کرده بود. او در این فایل بیان کرده بود که مجریان اینترنشنال دستور گرفته اند تا با رهبرهای احزاب مختلف در ایران گفتگو داشته باشند. جزییات قایل صوتی رعنا رحیم پور را می توانید در ویدیو زیر گوش دهید.

ماجرای جنجالی فایل صوتی رعنا رحیم پور به کجا ختم شد؟

پس از انتشار این فایل، هجمه های بسیاری از طرف اینترنشنال و گروه های اپوزیسیون به رعنا رحیم پور وارد شد. واکنش ها به قدری تند بود که این مجری تصمیم گرفت اکانت اینستاگرامی خود را پس از انتشار چندین پست و استوری حذف کند.

رعنا رحیم پور با انتشار پستی در اینستاگرام گفت که ایران را برای همیشه در خودش کشته است و پس از آن صفحه شخصی خود را بست.

رعنا رحیم پور کیست؟

رعنا رحیم پور، خبرنگار بی بی سی فارسی است. او متولد ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۱ در تهران است. رحیم پور روزنامه نگار انگلیسی و فارسی است و سالهاست که برای بی بی سی کار می کند.

رحیم پور تا سال ۱۳۸۶ در ایران بود و در دانشگاه های آزاد و الزهرا در رشته های مترجمی زبان انگلیسی و حسابداری تحصیل کرد. او در سن ۲۵ سالگی به لندن مهاجرت کرد و کار خود را در بی بی سی فارسی به عنوان خبرنگار آغاز کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.