رونمایی از آیفون ۱۴ با تراشه A15

در این مطلب مشخصات کامل و قیمت آیفون ۱۴ اپل را می‌خوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ اپل بالاخره در مراسم Far Out از آیفون ۱۴ رونمایی کرد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ آشنا می‌کنیم.

آیفون ۱۴ با نمایشگری ۶.۱ اینچی XDR OLED از راه می‌رسد و از تراشه پارسال اپل یعنی A15 بایونیک استفاده می‌کند. این شرکت برای اولین بار است که در سری جدید آیفون‌های فصل پاییز تراشه جدید خود را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهد. این تراشه‌ها ظاهرا فقط مختص مدل‌های پرو هستند.

مدل استاندارد خانواده آیفون ۱۴ دوربین سلفی را در همان ناچ سال قبل قرار داده اما از نظر مشخصات داخلی تا حدی بهبود یافته است. برای مثال، اپل می‌گوید این دستگاه از نظر مدیریت دما از نسل قبلی بهتر عمل می‌کند.

آیفون ۱۴ مطابق انتظارات به قابلیت جذابی مجهز شده که اجازه می‌دهد از طریق ارتباطات ماهواره‌ای پیام اضطراری ارسال کنید. این ویژگی که Emergency SOS نام گرفته، به درد مواقعی می‌خورد که خارج از پوشش شبکه‌های مخابراتی قرار دارید. در این شرایط، گوشی در کمتر از ۱۵ ثانیه در آسمان صاف به ماهواره وصل می‌شود تا پیام را ارسال کنید. خود رابط کاربری اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا دستگاه را به درستی به سمت ماهواره بگیرد. به‌علاوه، کاربر می‌تواند با اپلیکیشن Find My موقعیت مکانی خود را از طریق ماهواره به اشتراک بگذارد. این ویژگی به مدت دو سال برای کاربران آیفون ۱۴ رایگان خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.