رویداد افتتاحیه Gamescom میزبان بیش از ۳۰ بازی خواهد بود

جف کیلی (Geoff Keighley) تهیه کننده و مجری رویدادهای زنده، از برنامه خود برای برگزاری رویداد افتتاحیه گیمزکام (Gamescom) پرده‌برداری کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیمفا، رویداد گیمزکام در اواخر این ماه به عنوان یک رویداد ترکیبی دیجیتالی و حضوری بازخواهد گشت و همانند روند سالانه، این رویداد یک بار دیگر توسط نمایش زنده Gamescom Opening Night Live آغاز خواهد شد که طبق معمول، توسط جف کیلی اجرا می‌شود. کیلی پس از تایید این نمایش برای ۱ شهریور (۲۳ آگوست)، اخیرا در توییتر جزئیات بیشتری در مورد این نمایش به اشتراک گذاشت.

همانطور که در توییت او تایید شد، Gamescom Opening Night Live یک برنامه زنده تقریبا ۲ ساعته خواهد بود و برخلاف سال گذشته، تماشاگران زنده خواهد داشت. کیلی همچنین تایید می‌کند که بیش از ۳۰ بازی در طول نمایش امسال روی صحنه خواهند رفت. چند بازی تا به این لحظه برای این رویداد تایید شده‌اند، از جمله بازی جدید استودیو سابناتیکا ورلدز (Subnautica Unknown Worlds) و سازنده بازی Owlboy، یعنی استودیو دی‌-پد (D-Pad).

مایکروسافت، بندای نامکو (Bandai Namco) و یوبی‌سافت (Ubisoft) همگی تایید کرده‌اند که امسال در Gamescom حضور خواهند داشت، اگرچه سایرین مانند نینتندو و سونی تایید کرده‌اند که در Gamescom حضور ندارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.