شکست جانی دپ در شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری اخیرش از امبر هرد

پس از کشمکش‌های بسیار پیرامون ماجرای جدایی جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard)، روز پنج‌شنبه قاضی پرونده این زوج هالیوودی این‌طور حکم داد که امبر هرد می‌تواند برای در امان ماندن از شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری جانی دپ به خاطر افترا برای هیات منصفه دلیل بیاورد؛ زیرا مقاله امبر در سال ۲۰۱۸ درباره خشونت خانگی موضوعی است که با منافع عمومی سر و کار دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو،‌ دپ در پاسخ به مقاله‌ای که همسر سابقش برای نشریه واشنگتن پست نوشت و در آن به شرح تجربه خود از خشونت خانگی پرداخته بود، علیه هرد شکایتی مبنی بر افترا تنظیم کرد. عنوان این مقاله این است: «من علیه خشونت جنسی حرف زدم –و با خشم فرهنگمان روبه‌رو شدم. این باید تغییر کند» نام دپ در این مطلب ذکر نشده، اما برداشت‌ها به‌طور گسترده‌ای معطوف به اوست.

در ژانویه ۲۰۲۱ هرد پس از رد درخواست دپ برای انتقال پرونده به کالیفرنیا از او شکایتی ۱۰۰ میلیون دلاری تنظیم کرد که دادگاه این پرونده قرار است ۱۱ آوریل برگزار شود.

در دادگاهی که روز پنج‌شنبه در ویرجینیا برگزار شد وکلای دپ به دنبال صدور حکمی بودند که هرد را از صحبت کردن درباره این موضوع به ‌طور عمومی منع کند، اما قاضی علیه دپ حکم داد؛ به این معنی که هرد می‌تواند از منافع عمومی در جهت دفاع از خود استفاده کند.

پیش از این امبر هرد در سال ۲۰۱۶ دپ را به آزار جنسی متهم کرده بود که او تمامی ادعاها مبنی بر رفتار خشونت‌آمیز خود با هرد را رد کرده بود و پس از آن این دو مشکل خود را خارج از دادگاه حل و فصل کردند.

همچنین ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و جیمز فرانکو، بازیگر ازجمله افراد مشهوری هستند که قرار است در پرونده افترای هرد و دپ شهادت دهند. این موضوع پس از این اتفاق افتاد که دپ، هرد را متهم به رابطه خارج از ازدواج با این دو شخصیت شناخته‌شده کرده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.