فرش قرمز هواداران زیر پای شجاع برای بازگشت

تصور کنید همین آخر فصل بحث بازگشت شجاع به پرسپولیس جدی شود، جماعت فراموشکار دوباره هزار توجیه برای پیشکش پیراهن پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، در فضای مجازی اینطور به نظر می رسد که هواداران پرسپولیس از جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده همچنان ناراحت هستند اما این بازیکن در گفت و گوی اخیرش خیلی قاطع خبر از بازگشتش به این تیم داد. شجاع گفت: « هر کس هرچه می خواهد بگوید اما پرسپولیس خانه من است و به این تیم بازخواهم گشت»

این اطمینان شجاع از بازگشت از فرش قرمزی نشات می گیرد که پیش از این هواداران پرسپولیس جلوی پای ترابی، وحید امیری، سروش رفیعی و … پهن کردند. اگرچه این یحیی گل محمدی است که در نهایت در خصوص بازگشت هر بازیکنی به پرسپولیس تصمیم می گیرد اما امثال شجاع همیشه بیشترین امیدشان به «فراموشی» هواداران پرسپولیس بوده است. تصور کنید همین آخر فصل بحث بازگشت شجاع به پرسپولیس جدی شود، جماعت فراموشکار دوباره هزار توجیه برای پیشکش پیراهن پرسپولیس خواهند داشت. هزینه بی وفایی در این سالها به قدری کاهش پیدا کرده که حالا یکی مثل کنعانی هم به خود اجازه می دهد، توبه نامه ای که در بازگشت به پرسپولیس منتشر کرد تا مورد بخشش هواداران پرسپولیس قرار بگیرد را فراموش کند و بعد از تنها دو فصل حضور در این تیم با تیم قطری پنهانی توافق کند. امثال کنعانی دقیقا از چه چیزی باید بترسند تا را ه شجاع را نروند؟ این فرش قرمز همیشه پهن است. آسوده بروید که هوادار چشم انتظار بازگشت است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.