قلعه‌نویی: الحمدلله زیاد دروغ می‌گوییم | لیگ کیفیت لازم را ندارد | به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست | استقلال باید باکیفیت‌تر بازی کند

کد خبر : ۲۴۶۶۳۱
قلعه‌نویی: الحمدلله زیاد دروغ می‌گوییم | لیگ کیفیت لازم را ندارد | به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست | استقلال باید باکیفیت‌تر بازی کند

سرمربی پیشین استقلال مدعی شد زمانی که مخالفانش از او تعریف کنند روز مرگ اوست و انتقادهای آنها یعنی اینکه راهش را درست رفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال درباره اینکه آیا لیگ برتر کیفیت لازم را دارد و گل‌هایی که در بازی‌ها رد و بدل می‌شود، اظهار داشت قبول دارم که لیگ کیفیت لازم را ندارد اما این موضوع مربوط به رد و بدل شدن گل‌ها نمی‌شود و با آن متفاوت است. اعتقاد دارم از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده خواهند شد.

وی افزود: در بازی با صبا ما خوب نبودیم، نباید خودمون را گول بزنیم باید واقع‌گرا باشیم. مردم از ما خیلی جلوتر هستند. قرار شده دروغ نگوییم که الحمدالله زیاد دروغ می‌گوییم. به هر حال ما خوب بازی نکردیم و خود مردم هم این موضوع را دیدند به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست.

قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: روزی که خوب نبودیم باید بگوییم که خوب ظاهر نشدیم. اگر بازیکنان زحمت می‌کشند و از آنها تشکر می‌شود، هنگامی که بد بازی می‌کنند هم باید به آنها بگوییم. استقلال باید با کیفیت‌تر بازی کند. اگر روزی از بازیکنان به خاطر بازی‌های خوبشان تشکر می‌کنیم باید بدی‌های آنها را هم بگوییم‌.

مربی سابق استقلال در مورد اینکه هنوزهم از او حمایت نمی‌شود و برخی‌ها مخالف او هستند، توضیح داد: روزی که مخالفان از من تعریف کنند روز مرگ ماست. خدا را شکر می‌کنم که چنین نفراتی از من تعریف نمی‌کنند. وقتی آنها این حرف‌ها را می‌زنند یقین دارم راه خود را درست می‌روم.

نظرات بینندگان