ماجرای قتل خونین مرد جوان در بازار فاش شد

مرد دستفروش که در بازار تهران همکارش را کشته بود دیروز در دادگاه به تشریح جزییات ماجرا پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، خردادماه سال ۹۷ به مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار خبر رسید مرد ۳۵ ساله ای به نام سیاوش که از ناحیه شکم چاقو خورده و زخمی شده به بیمارستان منتقل شده است.

ماموران به بیمارستان رفتند و پیگیر ماجرا شدند اما سیاوش ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

با مرگ مرد جوان که دستفروش بود تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و ماموران دریافتند وی ساعتی قبل در ناآرامی ها و اعتصابات بازار با مرد دستفروش دیگری به نام صمد ۴۸ ساله درگیر شده بود.

با افشای این ماجرا ماموران به ردیابی وی پرداختند و صمد را درخانه اش حوالی شرق تهران شناسایی و بازداشت کردند. در بررسی ها روشن شد وی چند سابقه درگیری دارد و چند بار نیز به خاطر مشکل روانی در بیمارستان بستری بوده است. این مرد تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل مرد دستفروش اعتراف کرد .

وی گفت: سالهاست به بیماری روانی مبتلا هستم و چند بار بستری شده ام.

آخرین بار ماه گذشته بود که از بیمارستان مرخص شدم و برای اینکه سرگرم باشم و درآمدی داشته باشم تصمیم گرفتم حوالی بازار دستفروشی کنم. آن روز به بهانه اعتصاب بازار ناآرام بود. من به ناآرامی ها اهمیتی ندادم و مشغول دستفروشی بودم که یکباره چند مرد غریبه به من نزدیک شدند و از من خواستند بساطم را جمع کنم. آنها خواستند همراهشان باشم اما قبول نکردم. آنها اصرار می کردند دست از کار بکشم اما وقتی بی اعتنایی مرا دیدند به سمتم حمله کردند و مرا کتک زدند و بساط دستفروشی ام را به هم ریختند.

وی ادامه داد: خیلی عصبانی شده بودم اما سکوت کردم. سیاوش کمی آن طرف تر بساط کرده بود و او هم دستفروشی می کرد که شروع به مسخره کردن من کرد و به من خندید. من که کنترلم را از دست داده بودم و با چاقو به سمتش رفتم و اعتراض کردم. اما در یک لحظه به خاطر شدت عصبانیت چاقو را به شکمش زدم و فرار کردم.

به دنبال اظهارات این مرد و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در آن جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست خواند و مادر قربانی که تنها ولی دم بود درخواست قصاص را مطرح کرد.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: چند بار در بیمارستان روانی بستری شده بودم و آخرین بار هم به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بودم که این ماجرا رخ داد. وقتی مردان غریبه به من حمله کردند و بساطم را به هم ریختند نتوانستم خودم را کنترل کنم .به همین خاطر وقتی دیدم سیاوش مرا مسخره می کند نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چاقو به او ضربه زدم. اما من واقعا قصد کشتن او را نداشتم. حالا پشیمانم و از دادگاه و مادر مقتول درخواست گذشت دارم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.