مزیت کانکس نسبت به دیگر سازه ها و راهنمای خرید آن

امروزه انواع کیوسک ها یا کانکس ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی تمایل دارند از این سازه های پیش ساخته برای سکونت، دفتر اداری و کارهای اداری مدیریتی و حتی انباری استفاده کنند و از مزایای این سازه ها بهره مند شوند.

به گزارش اینتیتر، با این حال، برای بسیاری از افراد هنوز این سوال باقی است که مزایای استفاده از کانکس چیست و چرا خرید کانکس توصیه می شود و چرا در بسیاری از موارد خرید کانکس ارزان تر و بهتر از ساخت خانه یا دفتر کار است. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کانکس و نحوه خرید آن آشنا کنیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتر اقدام به تهیه این محصول پر کاربرد کنید.

کانکس

انواع کانکس کدامند؟

به دلیل اینکه افرادی که از این سازه ها استفاده میکنند بسیار زیاد هستند و هر کدام در حوزه کاری متفاوتی فعالیت دارند و هر سازه را به توجه به نیاز خود تهیه میکنند، کانکس ها به دسته بندی ها و مدل های زیادی تقسیم میشوند که در ادامه قصد داریم پر کاربرد ترین آن ها را شرح دهیم.

کانکس فروشگاهی

در شهر های پر جمعیت مانند تهران که از تراکم جمعیت بالایی برخوردار هستند بعضی از افراد در مکان های شلوغ مانند چهار راه ها یا مراکز خرید به جای ساخت مغازه از کانکس ها بهره میبرند و محصولات خود را به مردم عرضه میکنند. به عنوان مثال خیابان سی تیر تهران که به نام خیابان خوشمزه ها نیز معروف است. سراسر از پر است از کانکس های فروشگاهی فست فودی که همگی به راحتی درحال ارائه و فروش محصولات خود به بازدیدکنندگان هستند.

مزیت های استفاده از کانکس فروشگاهی

  • قابلیت جابجایی
  • جم و جور بودن
  • شیک و لوکس هستند
  • هزینه خرید آن در مقایسه با ساخت یک مغازه بسیار ناچیز است
  • امکان فروش آن به راحتی وجود دارد

کانکس

کانکس ویلایی

در نگاه اول صاحب یک ویلای لوکس و شیک شدن کاری سخت و بسیار پر هزینه به نظر می رسد، ولی نکته ای که وجود دارد این است که با پیدایش کانکس ویلایی و ساخت آن توسط مامیس کانکس دیگر این چنین نیست و شما با هزینه ای خیلی کمتر هم می توانید صاحب ویلا شوید.

کانکس های ویلایی از نظر ظاهری و امکانات دقیقا همانند یک خانه کامل عمل میکنند به طوری که دارای اتاق، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حال پذیرایی هستند و تمام آن چه که شما نیاز دارید را برطرف می کنند.

مزایای خرید کانکس ویلایی

  • از عمر طولانی و بیشتری برخور دار هستند
  • در مدت زمان کوتاهی اماده و ساخته می شوند
  • هزینه ساخت و استفاده از آن بسیار کم است
  • بعضی از مدل های آن ها قابلیت جابجایی دارند
  • امکان شخصی سازی دارند و در مدل های مختلفی قابل تولید هستند
  • امنیت بیشتری در برابر زلزله دارند

کانکس

کانکس اداری

کانکس های اداری اغلب به عنوان دفتر کار مورد استفاده قرار میگیرند، به طور کلی این مدل از کانکس ها نیز قابلیت شخصی سازی دارند و در مدل های مختلف و با توجه به نیاز سفارش دهنده تولید و روانه بازار میشوند. البته قابل ذکر است که موارد مهم دیگری همچون: مکان مورد استفاده یا بودجه خرید آن نیز بر نوع و مدل کانکس اداری تاثیر گذار است.

مزیت های کانکس اداری

  • دارای مدل های مختلف
  • امکان جابجایی آن به مکان دیگر
  • هزینه ساخت پایین تر
  • بسیار شیک و لوکس ساخته میشوند

کانکس ساندویچ پانل

کانکس های ساندویچ پانلی از ورق های مختلف ساندویچ پانل با رویه ها و ضخامت های گوناگون تولید می شوند، و به دلیل قرار گرفتن فوم xps در میان ورق های آن حالت عایقی دارند. شما کاربران عزیز برای خرید کانکس ساندویچ پانل میتوانید از وبسایت مامیس کانکس دیدن فرمایید و در صورت پسند و مشاهده لیست قیمت اقدام به خرید نمایید.

مزیت های کانکس ساندویچ پانل

  • عایق در برابر صدا
  • عایق مناسب در مقابل گرما و سرما
  • به دلیل کیفیت بسیار بالا از عمر طولانی برخوردار است
  • امکان ساخت در انواع ابعاد و مدل های مختلف

راهنمای خرید کانکس از بهترین شرکت تولیدی کانکس

برای خرید کانکس یا سازه های پیش ساخته با کیفیت باید نسبت به نیاز خودتان و مشخصات کانکس اقدام به یافتن بهترین فروشنده کانکس کنید و از این جهت اطمینان حاصل کنید که بعد از پرداخت مبلغ محصول خریداری از کیفیت و امکانات لازم برخوردار باشد. شرکت مامیس کانکس یکی از بهترین تولید کنندگان کانکس در تهران است که محصولات خود را علاوه بر کلانشهر تهران به سایر شهر های کشور نیز صادر میکند.

قیمت کانکس در مامیس

با توجه به اینکه کانکس ها در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید میشوندو دارای امکانات متفاوتی هستند از مصالح مختلفی نیز در ساخت آن ها استفاده میشود دارای قیمت های متفاوتی بوده نمیتوان یک عدد ثابت برای آن در نظر گرفت. ولی ما این اطمینان را به شما میدهیم که مامیس کانکس بهترین شرکت برای خرید انواع کانکس بوده و از لحاظ کیفیت از تمام رقبا جلو و قیمت های رقابتی نیز دارد. برای دریافت لیست قیمت کانکس یا آشنایی با محصولات این شرکت میتوانید از وبسایت آن ها به ادرس www.mamisconex.com دیدن فرمایید یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۸۶۱۹۸ در تماس باشید.

کانکس

نتیجه گیری

در این دقایقی که کنار یکدیگر بودیم سعی کردیم در رابطه با انواع مدل های پر کاربرد و پر فروش کانکس سخن بگوییم و در ادامه برای هر مدل چند تا مزیت مهم را شرح دهیم. البته در اخر مقاله شما را با بهترین شرکت تولیدی کانکس آشنا کردیم که تمام محصولات را خود تولید و بدون هیچ واسطه ای با قیمت بسیار رقابتی به دست مشتریان می رساند. اگر قصد خرید و سفارش تولید کانکس دارید می‌توانید با شماره تلفن ۵۵۹۳۵۸۹۱ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.