معارفه اعضای جدید هیئت مدیره همراه اول برگزار شد

مارکلایی و میرزاپور به عنوان دو عضو جدید هیئت مدیره همراه اول فعالیت خواهند کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم معارفه «سعید مارکلایی» و «حسین میرزاپور» به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره اپراتور همراه اول برگزار شد.

عصر روز گذشته یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱، طی مراسمی در برج همراه، مارکلایی و میرزاپور به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره بزرگترین اپراتور کشور معارفه شدند.

مارکلایی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است و دکترای حرفه ای DBA از دانشگاه شهید بهشتی دارد.

وی سوابقی همچون «معاون خدمات مشتریان همراه اول»، «عضو هیأت مدیره هلدینگ مبین ایران»، «مدیر SBU سلامت هوشمند فناپ»، «مدیرعامل شرکت اتیک پارس شرکت فناپ» و «معاون برنامه ریزی و توسعه مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت» را در کارنامه خود دارد.

میرزاپور نیز در حال حاضر «مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور راهبردی و بین الملل» است و سوابقی چون «قائم مقام پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف» و «رئیس کارگروه داده و حکمرانی ستاد هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری»، بنیانگذاری و مدیریت نهادهایی چون «آزمایشگاه داده و حکمرانی» در کارنامه وی به چشم می خورد.

او پیش از این عضو صاحبنظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بود، اما با توجه به سمت جدیدش در همراه اول تصمیم به استعفا گرفت. علت آن نیز عدم شکل‌گیری تضاد منافع در آینده مطرح شده است. روز گذشته نیز «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به منظور پرهیز از تعارض احتمالی منافع اپراتورها با مأموریت‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با درخواست میرزاپور برای خروج از عضویت در این کمیسیون موافقت کرد.

گفتنی است این دو، جایگزین «بابک تراکمه» و «مجید صدری»، اعضای پیشین هیئت مدیره همراه اول شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.