رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی و آشنایی با شرکت چند ملیتی شیائومی!

شرکت شیائومی یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که در این چندسال اخیر نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کرده است و توانسته است به جایگاهی برسد که جزء سه شرکت معروف دنیا باشد.

به گزارش اینتیتر، ما در این برسی قصد داریم تا شما افراد را با این شرکت چند ملیتی آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از این شرکت بزرگ بالا ببریم. همراه ما باشید.

سال تاسیس و محصولات شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در ۶ آوریل سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و از همان زمان تاکنون، کار خود را در عرصه ساخت موبایل های هوشمند شروع کرده است.

این شرکت بزرگ اوایل کار خود را با ساخت تلفن های همراه شروع کرد و توانسته نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند. همچنین این شرکت پس از مدتی در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت که در کار های بزرگ دیگر هم سرمایه گذاری کند.

مدیر عامل کمپانی بزرگ شیائومی دراولین کاری که تصمیم گرفت در آن سرمایه گذاری کند، ساخت و تولید لوازم جانبی بود. در شرکت شیائومی یک خط تولید مختص ساخت وسایل جانبی شروع به کار کرده است و در حال حاضر بزرگترین خط تولید وسایل جانبی موبایل های هوشمند در جهان می باشد.

این شرکت تصمیم گرفت که مجدد در یکی از کار های بزرگ دنیا سرمایه گذاری کند و اینبار در ساخت لوازم خانگی کار خود را شروع کرد. این شرکت در ساخت لوازم خانگی، به یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا تبدیل شده است که در تولید لوازم خانگی، از بهترین ماشین آلات برای تولید استفاده می کند.
تمامی محصولات شرکت شیائومی با نشان Mi به نمایش و فروش گذاشته می شود.

عملکرد شرکت شیائومی در ساخت موبایل های هوشمند

شرکت شیائومی همیشه در تلاش بوده است تا موبایل های را وارد بازار جهانی کند که در بررسی موبایل ها نشان دهد از همه نظر برای تمامی افراد مناسب می باشد . خیلی از افراد بیان کرده اند که شرکت شیائومی تمامی موبایل های هوشمند خود را برای ساخت بازی طراحی کرده است.

باید گفت که تمامی افراد سخت در اشتباه هستند. امروزه شرکت پرطرفدار و محبوب شیائومی در تلاش است تا موبایل های خود را بیشتر از گذشته هوشمند طراحی کند. این باور که شرکت شیائومی فقط موبایل های هوشمند را برای بازی طراحی می کند، کاملا غلط می باشد.

پرفروش ترین محصول شرکت شیائومی

شاید در ذهن خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که این شرکت در کدام محصولات خود عملکرد بهتری دارد و کدام پر فروش ترین محصول این شرکت می باشد؟

شرکت شیائومی در ساخت تمامی محصولات خود عملکردی شگفت انگیز دارد. همچنین تمامی محصولاتی که تولید می کند و در بازار جهانی برای فروش قرار می دهد، بدون نقص می باشند .

ولی اگر می خواهید بدانید کدام محصول این شرکت فروش زیاد دارد، باید گفت که موبایل های هوشمند کمپانی شیائومی در بازار جهانی رکورد زده است .
می توان با قاطعیت گفت که پر فروش ترین محصول شرکت شیائومی، موبایل های هوشمند این شرکت هستند.

۲ مدل از موبایل های هوشمند شرکت شیائومی که توانست در دنیا جهانی نظر تمامی افراد را نسبت به خود جلب کند.

این شرکت چند ملیتی در سال ۲۰۱۸ ۲ موبایل هوشمند با نام ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو در بازار عرضه کرد. این موبایل های هوشمند از همه نظر عالی و با کیفیت بودند.

به ترتیب فقط با رقم ۳ میلیون تا ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومن و ۴ میلیون تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در دسترس افراد برای خریداری قرار می گرفت.

این دو موبایل هوشمند جزء پر فروش ترین محصولات شرکت های شیائومی به حساب می آیند که دارای قابلیت های خاصی هستند. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر این دو موبایل هوشمند ، نام آن در گوگل سرچ کنید و با خصوصیات این دو محصول عالی این کمپانی محبوب آشنا شوید.

جایگاه شرکت شیائومی در جهان

همانطور که اول برسی این شرکت بزرگ گفته شد، این شرکت جزء سه شرکت بزرگ دنیا می باشد که برترین محصولات دنیا را به خود اختصاص داده اند.

در سال ۲۰۱۹ به ترتیب شرکت های اپل، سامسونگ ،شیائومی و نوکیا جایگاه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده بودند و در این رده ها قرار گرفته بودند . همچنین در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که همچنان شرکت اپل در جایگاه اول فروش محصولات با مبلغ ۲۲۷ میلیون یورو در سال ۲۰۲۱ و شرکت شیائومی با سبقت گرفتن از شرکت سامسونگ، با مبلغ ۱۶۳ میلیون یورو در سال ۲۰۲۱ ، توانست جایگاه دوم جهان را از شرکت سامسونگ بگیرد.

معرفی ۳ دسته از افراد برای خریداری تلفن های همراه و هوشمند در سال ۲۰۲۲

قبل از معرفی این ۳ دسته ، لازم به ذکر است که شرکت شیائومی فروش محصولات موبایل هوشمند خود را بر روی سه کمپانی سرمایه گذاری کرده است و این سه کمپانی باید طبق قوانین شرکت شیائومی کار خود را پیش ببرند.

البته شرکت شیائومی این اجازه را داده است که هر کمپانی محصولات خود را با نام خود در دنیا عرضه کند ولی باید این کمپانی از کلمه MI در محصولات خود، استفاده کند.

به تازگی شایعه شده است که کمپانی بزرگ و عالی پوکو قصد دارد تا کناری گیری کند . این خبر به صورت رسمی هنوز منتشر نشده است و می توان گفت فقط حدس و گمان می باشد.

برای اینکه در خریداری اسمارت فون به مشکل بر نخورید، پیشنهاد می کنم به این بخش از برسی توجه داشته باشید.

دسته اول ، افراد گیمینگ:

اگر جزء آن دسته افراد هستید که گیمینگ یا علاقه مند به بازی هستید، پیشنهاد می کنم برای خرید موبایل هوشمند به خانواده کمپانی پوکو توجه داشته باشید. همچنین این کمپانی که زیر نظر شرکت شیائومی عملکرد دارد، پردازنده های قدرتمندی برای موبایل های هوشمند خود قرار می دهد که تمامی بازی های با بهترین کیفیت بر روی موبایل اجرا شود .

از بهترین نمونه های اسمارت فون برای انتخاب از کمپانی پوکو، پوکو ایکس ۳، پوکو ام ۳ و…… مناسب ترین محصولات هستند که در بازار جهانی به فروش می رسند.

دسته دوم، افراد علاقه مند به عکاسی:

اگر آن دسته از افراد هستید که دوست دارید که با موبایل های هوشمند خود به عکاسی بپردازید، پیشنهاد می کنم از خانواده ریملی موبایل خود را انتخاب کنید.

بهترین گزینه برای انتخاب تلفن همراه مناسب برای عکاسی با کیفیت بالا، موبایل ریلمی ۱۱ تی می باشد.

دسته سوم ، افراد علاقه مند به بازی و عکاسی:

اگر جز آن دسته از افراد هستید که به بازی و عکاسی قبل از خرید موبایل توجه دارید، پس باید گفت که فردی بسیار سخت پسند می باشید. همچنین در انتخاب موبایل مورد نظر خود، حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهید.

پیشنهاد می کنم گوشی موبایل شیائومی می ۱۱ اولترا انتخاب کنید . زیرا دارای خصوصیات خارق العاده ای است که به شما اطمینان خاطر می دهد که تلفن همراه مناسبی انتخاب کرده اید.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که شرکت شیائومی یکی از بهترین شرکت های دنیا به حساب می آید که از همه نظر عالی و قدرتمند در عرصه محصولات دیجیتال ظاهر شده است.می توان به این نکته هم اشاره داشت که این کمپانی محبوب، از بهترین ماشین آلات دیجیتال برای تولید اسمارت فون استفاده می کند.

این شرکت بزرگ چینی تنها ۱۲ سال دارد. این برسی نشان می دهد که یک شرکت کوچک، چگونه به یک غول بزرگ در ساخت موبایل های هوشمند تبدیل می شود.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد . همچنین توانسته باشد کار شما افراد را برای انتخاب یک تلفن همراه هوشمند، آسان تر کرده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.