نمایش «لارو» از ۱۸ آذر روی صحنه می‌رود

نمایش «لارو» از هجدهم آذر هر شب در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبا، نمایش «لارو» به نویسندگی و کارگردانی سینا صفری فر از هجدهم آذر ماه سال جاری هر شب ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت؛ نمایشی که یکی از معدود نمایندگان هنر نمایش در ماه پایانی پاییز ۱۴۰۱ است.

تماشاخانه‌های شهر تهران در فصل پاییز سال جاری وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، در حالی که خبر از تعطیلی کامل تماشاخانه اهورا توسط مدیریت این سالن اعلام شده است، فقط پردیس تئاتر شهرزاد، عمارت نوفل لوشاتو و پردیس تئاتر سپند شاهد اجرای چند اثر محدود هستند؛ وضعیتی که حتی نسبت به دوران کرونا هم با افت بیشتری روبرو بوده است.

نمایش «لارو» نخستین تجربه کارگردانی صفری فر در ژانر درام فانتزی است؛ روایتی که هفت بازیگر آن را برای مخاطبان تئاتر نقل می‌کنند. پانیذ اسماعیلی، مصطفی ایزدی، طاهاعلی قارداشی، مصی فخرذاکری، امیرحسین میرفندرسکی، سامان مستعان و امیرمهدی کوشکی گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان نمایش «لارو» آمده است: حال که دل های مردم شهرم شدند افسرده. میگویی لارْو چیست؟ سوال امروز است؛ لارْو یک چرخه دگرگونیست و هرکدام ما جز یک سیستم ایم که ناچاراً باید زیست کنیم و کسی صدای اعتراض سر نمیدهد ، بلکه ممکن است فکر فرار به سرش بزند. لارْو، در شرکتی اتفاق می افتد که با استفاده از فناوری نو می‌تواند بخشی از ذهن افرادی که تمایل دارند خاطرات تلخ و ناکامی های خود را پاک کنند، از بین ببرد.

این نمایش تا سوم دی ماه روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو خواهد بود و باید دید استقبال مخاطبان تئاتر از این اثر به چه صورت است.

این اثر در حالی روی صحنه می رود که تعداد نمایش‌های در حال اجرا در تماشاخانه های تهران با کاهش محسوسی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است. این کاهش تولید و اجرا در حدی پیش رفته که به تازگی برای حمایت از تولید آثار نمایشی بودجه تازه‌ای در نظر گرفته شده است تا شاید بتواند نخوت به وجود آمده در تئاتر را پیش از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر از بین ببرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.