نورگیر ساز بهترین مجری انواع نورگیرسقفی و سقف کاذب در ایران

از متریال هایی که امروزه در بیشتر خانه ها دیده می شود سقف کاذب است. این سقف به عنوان پوشش سقف اصلی در نظر گرفته می شود.

به گزارش اینتیتر، از متریال هایی که امروزه در بیشتر خانه ها دیده می شود سقف کاذب است. این سقف به عنوان پوشش سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش علاوه بر مخفی کردن سیم کشی و تاسیسات، زیبایی دو چندانی به نمای داخلی خانه و سقف می دهد. این سقف ثانویه ساختمان، کمی پایین تر از سقف اصلی نصب می شود و نقص و عیب سقف اصلی را برطرف می کند.

نورگیر ساز بهترین مجری انواع نورگیر سقفی و سقف کاذب در ایران

با افزایش جمعیت و سرعت شهرنشینی به دام انداختن نور طبیعی همیشه یک امتیاز برای ساختمان های تجاری و مسکونی محسوب می شود. شرکت نورگیر سازه با چندین سال سابقه در نورگیر سقفی، اجرای سقف نورگیر، سقف کاذب و … بر اساس نیاز کشور و استانداردهای جهانی مشغول بکار می باشد. همچنین به عنوان بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه در اجرای انواع نورگیر سقفی و سقف ثانویه در ایران شناخته شده است.

انواع سقف کاذب

سقف آلومینیومی

این سقف با بکار گیری تایل های آلومینیومی و بدون نیاز به پیچ و بتونه کاری قابل اجرا است. مزیت این سازه قابل تعمیر بودن آن و به آسانی به فضای پشت آن دسترسی خواهید داشت.

سقف آکوستیک

اجرای این سقف از متریال هایی چون پارچه چین دار، ورقه مقوائی و پلاک های گچی و چوبی استفاده می شود. از ویژگی های این سازه می توان قیمت مناسب، حریق بودن، ضد صدا و سادگی اشاره نمود.

سقف طلقی

از پرکاربردترین سقف می توان به سقف طلقی اشاره کرد. این سازه با ساخت شبکه بندی کنافی امکان عبور نور در آن وجود دارد. همچنین این سقف با سرعت بالا قابل نصب است و بسیار به صرفه می باشد.

نورگیر

سقف شیشه ای

این سقف از شیشه های تزیینی یا شیشه سکوریت برای سطح بیرون سقف استفاده می شود.

سقف آی گلس

برای علاقمندان به محصول کاملا ایران می توان به این سقف اشاره کرد. این سازه از رایج ترین نوع سقف در ایران است که مواد اولیه آن در داخل کشور تولید می شود. این سقف روشنایی را از خود عبور می دهد و از تایل های شفاف ساخته می شود.

مزایای سقف کاذب

  • سقف کاذب هزینه اجرای آن در مقابل بازسازی و تعمیر سقف اصلی بسیار مقرون به صرفه است و قابلیت جا به جایی دارد.
  • این سازه مانع انتقال سرو صدا در بین طبقات می شود و تاثیر قوی در جذب صدا دارد.
  • تعمیر این سقف بسیار آسان است.
  • برای مخفی کردن سیم کشی ها و لوله ها این سقف گزینه بسیار مناسب است.
  • اجرای این سقف در بهینه سازی نیرو و جلوگیری از به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی مناسب است.
  • اجرای نورپردازی های خیره کننده.
  • اجرای این سقف بدون هیچ درزی و نصب عایق گرمایشی، انتقال گرمایش‌‌ را به بیرون به حداقل می رساند.

سقف کاذب حیاط خلوت

سقف پاسیو یا سقف کاذب حیاط خلوت امروزه یکی از قسمت های اصلی ساختمان بویژه در طبقات همکف محسوب می شوند. بیشتر افراد برای زیبای محل زندگی، حفظ حریم شخصی و یا عناوین دیگر از سقف حیاط خلوت استفاده می کنند.

اما در حالت کلی این سقف مطابق نیاز مشتری و نوع استفاده ایشان و همچنین بر اساس دکوراسیون داخلی ساختمان پیاده و اجرا می شود. در گذشته برای پوشش این سقف از شیشه استفاده می شود. اما به دلیل خطرات وزش باد یا اتفاق های دیگر امروزه از سقف پلی کربنات یا طلق حبابی استفاده می شود. پلی کربنات یک پوشش فوق العاده برای سقف پاسیو طبقه اول است. همچنین سقف کوپل -سقف کوپل با نور دهی بسیار بالا نسبت به انواع دیگر از سقف ها سبب گردیده افراد زیادی امروزه علاقمند به استفاده از آن برای سقف پاسیو شوند.

نورگیر

سقف کاذب استخر

سقف استخر امروزه برای جلوگیری از کثیف شدن آب استخر بسیار کاربرد دارد. این سقف با سقف های معمولی بسیار متفاوت است. چرا که این سقف به دلیل رطوبت بالا باید از مقاومت بیشتری برخوردار باشد. حائز اهمیت است طراحی و پیاده کردن این سقف کاملا به بودجه شما بستگی دارد. این سقف به دلیل ارتفاع کار و سختی نسبت به سایر سقف ها از هزینه بالایی برخوردار است.

قیمت سقف کاذب

قیمت سقف کاذب به مخارج اجرا و طراحی این سقف بستگی دارد این عوامل عبارتند از:

  • نوع سقف انتخابی
  • طرح درخواستی
  • حجم طراحی
  • نورپردازی و …بستگی دارد.

نورگیر

سخن آخر 

اگر می خواهید دکوراسیون داخلی زیبای و منحصر به فردی داشته باشید سقف کاذب این زیبایی را به شما به ارمغان می آورد. قابل توجه است این سازه علاوه بر زیبایی، عایق حرارتی و صوتی نیز محسوب می شود و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. چنانچه قصد اجرا ونصب انواع نورگیر سقفی را داشتید با شماره: ۰۹۱۲۱۲۶۱۷۹۲ تماس حاصل فرماید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.