ورود باهويي به تمرين پرسپولیس ممنوع شد

کد خبر : ۲۶۱۹۸۴
ورود باهويي به تمرين پرسپولیس ممنوع شد

یحیی گل‌محمدی موضع خود را در ارتباط با بازیکن جدید این تیم اعلام کرد. این کاری بود که معمولا انجام نمی‌دهد چرا که می‌تواند بازیکن را به بن بست برساند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش آنلاین، بحیی گل‌محمدی موضع خود را در ارتباط با بازیکن جدید این تیم اعلام کرد. این کاری بود که معمولا انجام نمی‌دهد چرا که می‌تواند بازیکن را به بن بست برساند. حالا بازیکن سوئدی واقف است که سرمربی، او را نمی‌خواهد و در تفکرات او جایی ندارد. این مساله می‌تواند شرایط روحی و روانی او را دچار لطمه کند. یحیی به این مسایل واقف است ولی برای خود دلایلی برای انجام این کار داشت.

او در آخرین ساعات نقل و انتقالات انصراف از جذب بازیکن را به باشگاه اعلام کرد. یکی از مشاوران گل‌محمدی می‌گوید؛ استدلال او این بود اگر قرار است یک خارجی بگیرند بهتر است به جای جذب بازیکنی که به کار نمی‌آید در نیم فصل بازیکنی بگیرند که حتی اگر نتواند در آسیا بازی کند در رقابت فشرده نیم فصل به کمک تیم بیاید. استدلال درستی هم به نظر می‌رسد ولی این که به کلی شانس بازیکن جدید از بین برود هم اتفاق خوبی نیست ولی شاید فشارها روی او به خاطر انتخاب‌های بد در فصل‌های گذشته دلیل این امر بود.

در حال حاضر شنیده می‌شود او خواسته است این بازیکن فعلا و حداقل تا قبل از بازی با النصر در تمرینات آفتابی نشود. البته این موضوع قبل از جریان سرماخوردگی بود و حالا که این مشکل پیش آمده است دیگر منطقی است که از نزدیک شدن وی به تیم جلوگیری شود. باید دید وضعیت این بازیکن بعد از مصاف با النصر چه خواهد شد. ایا او خواهد توانست دل یحیی را در تمرینات به دست آورد؟

نظرات بینندگان