ویدیوی جدید مهران مدیری درباره اتفاقات اخیر کشور: ایران را تکه تکه نمی‌خواهیم

مهران مدیری با انتشار ویدیویی جدید در صفحه اینستاگرامی اش درباره اتفاقات اخیر کشور گفت و در خصوص حق مالکیت آثارش توضیحاتی را ارائه داد.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ چندی پیش بود که مهران مدیری ویدئویی جنجالی در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد و از مسئولین خواست تا به صدای مردم معترض گوش دهند. وی همینطور مدعی شد که دیگر نمی خواد حتی یک فریم از دورهمی در صدا و سیما پخش شود. اما با گذشت چند روز این ویدیو از صفحه او پاک شد.

حال تقریبا با گذشت یک ماه از ناآرامی های اخیر کشور، مهران مدیری امروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی اش از خطر تجزیه ایران و به خطر افتادن امنیت کشور گفته است. مدیری همچنین درباره حق مالکیت آثارش توشیحاتی را ارائه داد و گفت که او خالق این آثار است و صدا و سیما مالکیت آنها را بر عهده دارد.

او در بخش هایی از این ویدیو اظهار داشت: کدام ایرانی را می‌شناسید که وطنش را تکه‌پاره بخواهد؟ ایران را یکپارچه می‌خواهیم. فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است. مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم . خالق آثار تلویزیونی‌ ام، خودم هستم، اما مالک آن صداوسیماست.

صحبت های کامل مهران مدیری را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.