پوتین کاملا سالم است

فرمانده ارتش انگلیس در خصوص اخبار منتشر شده درباره بیماری پوتین گفت: شایعات در خصوص بیماری پوتین، یک خیال واهی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تحریریه، دریاسالار تونی راداکلین، رئیس ستاد دفاع مشترک ارتش انگلیس می‌گوید شایعات در خصوص سلامتی ولادیمیر پوتین خیالی واهی است و نباید آن‌ها را جدی گرفت.

به گزارش یورونیوز، این فرمانده ارتش انگلیس که در گفتگو با شبکه جهانی بی‌بی‌سی این اظهارات را به زبان می‌آورد همچنین تاکید کرد که گزارش‌هایی که در خصوص احتمال ترور او منتشر می‌شود هم چندان جدی نیستند.

اظهارات راداکلین در حالی مطرح می‌شود که در ماه‌های اخیر گزارش‌های مختلفی از سوی رسانه‌های نه چندان معتبر درباره بیماری و وضعیت سلامتی رئیس جمهوری ۷۰ ساله روسیه منتشر شده بود. آقای راداکلین در ادامه صحبت‌های خود در این رابطه گفت: «ما به عنوان متخصصان نظامی، شاهد یک رژیم نسبتا با ثبات در روسیه هستیم. پوتین توانسته همه مخالفان خود را خفه کند و هیچ کس در این کشور انگیزه‌ای برای به چالش کشیدن رهبری پوتین ندارد.»

او همچنین تاکید کرد که چالشی که با حمله به روسیه به اوکراین ایجاد شده به طور بالقوه تهدیدی است که می‌تواند ده‌ها سال ادامه داشته باشد. از نظر آقای راداکلین هر کسی که در بریتانیا جانشین بوریس جانسون شود باید آگاه باشد که بزرگترین تهدید پیش روی جهان، روسیه خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.