پژمان جمشیدی این روزها چه می کند؟

پژمان جمشیدی این روزها در حالی با نمایش «آنسوی اینه» روی صحنه است که همزمان جلوی دوربین مسعود اطیابی در فیلم « بخارست» هم رفته و به زودی هم بازی اش در یک سریال نمایش خانگی شروع می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از فیلم نیوز، پژمان جمشیدی این روزها نمایش پر مخاطب وموفق «آن سوی آینه» را در تالار وحدت روی صحنه دارد. او همزمان با حضور بر صحنه تئاتر، مشغول بازی در تازه ترین ساخته مسعود اطیابی هم هست. این فیلم «بخارست» نام دارد که هم اکنون مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد. پژمان جمشیدی در این فیلم با حسین یاری، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و غزاله نظر همبازی است. او به زودی قرار است در سریالی به کارگردانی برزو نیک نژاد هم حاضر می‌شود. این سریال در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است.

بیشتر بخوانید:

پژمان جمشیدی یک سریال خانگی دیگر را هم بازی کرده که این سریال در سکوت کامل خبری تولید شده و به زودی از اسم و عوامل آن رونمایی می‌شود. کارگردان این سریال ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم دینامیت ، است.

جمشیدی در سینما فیلم کمدی «شیشلیک» و فیلم ‌های «علفزار»،« خط فرضی»، «کوسه» و «مجوز خروج» را در نوبت اکران دارد که از میان این فیلم ها فقط علفزار موفق به دریافت پروانه نمایش شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.