رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیش‌نمایش جیپ گرند چروکی دو ردیفه جدید در نسخهٔ هیبریدی

در روز EV استلانتیس، جیپ اولین تصاویر از گرند چروکی دو ردیفهٔ جدید را در نسخهٔ هیبریدی ۴xe منتشر کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، در طراحی بیرونی این نسخه ویژگی چندان جدیدی به چشم نمی‌خورد زیرا گرند چروکی دو ردیفه در ظاهر با نسخهٔ سه ردیفهٔ خود که چند وقت پیش با نام L معرفی شد تقریباً یکسان است. بااین‌حال، این نسخهٔ جدید از عقب کوتاه‌تر با پنجرهٔ جانبی متفاوتی برخوردار است. در دیگر قسمت‌های خودرو هم تغییراتی جزئی انجام گرفته که مهم‌ترین آن‌ها طراحی متفاوت سپر جلو است.

جیپ در این رویداد همچنین برنامه‌های آیندهٔ خود در زمینهٔ الکتریکی‌سازی را هم اعلام کرده است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ حداقل یک خودروی بدون آلایندگی در همهٔ سگمنت‌های شاسی‌بلندها داشته باشد و تا آن زمان ۷۰ درصد از محصولاتش حداقل تا اندازه‌ای از نیروی الکتریسیته بهره‌مند شده باشند. جیپ این حرکت را قبلاً با رانگلر ۴xe هیبریدی آغاز کرده و به‌زودی با گرند چروکی ۴xe ادامه خواهد داد. با توجه به اظهارات جیپ در روز EV استلانتیس، به نظر می‌رسد نام ۴xe نه‌فقط برای مدل‌های هیبریدی بلکه برای محصولات تمام الکتریکی این شرکت هم استفاده خواهد شد. این یعنی ۴xe اساساً به یک زیربرند برای محصولات الکتریکی‌شدهٔ جیپ تبدیل خواهد شد.

یکی دیگر از وعده‌های جیپ برای آینده، ساخت نسخهٔ تمام الکتریکی واگنییر و گرند واگنییر تا سال ۲۰۲۵ است. گرند چروکی ۴xe هیبریدی اما برای اولین بار در ماه آگوست در نمایشگاه نیویورک رسماً معرفی و برای هردو نسخهٔ دو ردیفه و سه ردیفه ارائه خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.