گلکسی F13 سامسونگ با باتری غول‌پیکر معرفی شد

سامسونگ همانطور که وعده داده بود امروز از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی F13 رونمایی کرد. این موبایل کره‌ای‌ها به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این گوشی هوشمند سامسونگ دوربین اصلی سه‌گانه دارد، در بالای نمایشگرش یک برش V شکل برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و همچنین تنها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این گوشی هوشمند سامسونگ به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده و از ۴ گیگابایت رم به همراه حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم در این دستگاه وجود دارد. سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از فناوری رم پلاس هم استفاده کرده که به صورت مجازی حافظه داخلی را به رم تبدیل می‌کند.

در جلوی گلکسی F13 یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار گرفته که در بالای آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر با توجه به بازه قیمتی، قابل قبول به نظر می‌رسند.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیلی شکل هستیم که از سه سنسور میزبانی می‌کند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. در کنار این دوربین‌ها یک فلاش LED هم به چشم می‌خورد.

انرژی این محصول را یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تامین می‌کند و به صورت پیش فرض از اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.1 بهره می‌برد. همچنین روی فریم آن و درون دکمه پاور، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات فنی گلکسی اف ۱۳ را ببینید:

گلکسی F13
نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD
چیپست اگزینوس ۸۵۰
دوربین ۵۰ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
سیستم عامل اندروید ۱۲
رابط کاربری One UI 4.1

قیمت گلکسی اف ۱۳

این گوشی هوشمند سامسونگ در دو نسخه روانه بازار می‌شود که هردوی آن‌ها ۴ گیگابایت رم دارند. نسخه گلکسی F13 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۳ دلار فروخته می‌شود و نسحه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۱۶۶ دلار را یدک می‌کشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.