گل محمدی پس از چند روز با جدایی‌ام از پرسپولیس موافقت کرد | من اشتباه نکردم ؛ کسی از آینده خبر ندارد!

کد خبر : ۲۸۶۹۴۴
گل محمدی پس از چند روز با جدایی‌ام از پرسپولیس موافقت کرد | من اشتباه نکردم ؛ کسی از آینده خبر ندارد!

احمد گوهری دروازه‌بان پیشین پرسپولیس برای اولین‌بار در مورد جدایی از این تیم صحبت کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، احمد گوهری پس از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس، در تابستان گذشته جمع سرخ‌ها را ترک کرد و راهی آلومینیوم اراک شد تا فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشد. او در یازده هفته‌ای که از لیگ بیست و سوم سپری شده است، در اغلب مسابقات ترکیب ثابت اراکی‌ها قرار گرفت و موفق شد عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

* من دوست دارم جایی باشم که بیشتر فرصت بازی داشته باشم و تاثیرگذارتر باشم؛ این چیزی است که هر فوتبالیست دیگری هم می‌خواهد. تنها دلیل جدایی من از پرسپولیس همین بود که با توجه به شرایط موجود و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، فکر می‌کنم اشتباه هم نکردم. هر چند پرسپولیس، تیم بزرگی است و شاید آرزوی هر کسی باشد که در این تیم بازی کند و یا حتی حضور داشته باشد اما من دوست داشتم بیشتر بازی کنم.

* فکر می‌کنم قوانین نقل و انتقالاتی و سقف قراردادها، همه باشگاه‌ها را به چالش کشید. شاید اگر این قانون نبود، پرسپولیس بازیکن دیگری می‌آورد و جای خالی را پر می‌کرد.

* کادرفنی و مدیریت هم در حال تصمیم‌گیری بودند و چند روز زمان برد تا با جدایی من موافقت کنند. من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

* بازگشت به پرسپولیس؟ ؛ من با تمام قلبم، همه تمرکز و وجودم را روی تیمی می‌گذارم که در آن حضور دارم. این، اصلی‌ترین موضوعی است که هر شخصی در هر شغلی باید در نظر داشته باشد. من هر روز با هزار امید و برنامه‌ریزی‌ و انگیزه بیدار می‌شوم و در تمرین آلومینیوم حضور پیدا می‌کنم، چون در حال حاضر آلومینیوم، باشگاه من است.

* قرارداد من قرضی است و همه چیز به اول فصل آینده برمی‌گردد. کسی از آینده خبر ندارد.

نظرات بینندگان