آزادی ۷۱۵ نفر از زندانیان پس از بازی ایران و ولز

پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز در مسابقات مقدماتی جام جهانی، رییس قوه قضاییه دستور آزادی زندانیانی که شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، صادر کرد.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ به دنبال دستور رییس عدلیه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی مبنی بر آزادی زندانیانی که شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، تاکنون ۷۱۵ نفر آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

براساس گزارش قوه قضاییه، پس از پیروزی تیم ملی در برابر تیم ملی ولز در مسابقات جام جهانی، رییس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده هایشان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

پس از این دستور ویژه مقامات قضایی استانهای کشور اقدامات لازم جهت اجرایی شدن دستور رییس قوه قضاییه را در دستور کار قرار دادند و تعدادی از زندانیان که در زندان های کشور واجد شرایط بودند، یا آزاد شدند یا از تسهیلات و ارفاقات قانونی برخوردار شدند.

پس از گذشت ۴۸ ساعت از این دستور تاکنون ۷۱۵ نفر زندانی در سراسر کشور آزاد شدند و این روند طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

آزادی ۷۱۵ نفر از زندانیان

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.