آموزش رایگان رایانش ابری (Cloud Computing) در آروان آکادمی

دنیای اینترنت و فناوری‌های مربوط به آن با سرعت بالایی تغییر و پیشرفت را تجربه می‌کنند. یکی از این تغییرات بزرگ که تاثیر مهمی در ساده‌تر شدن روند کار کاربران دارد، کلاد کامپیوتینگ است. اگر قصد دارید با تعریف رایانش ابری به‌‌شکل تخصصی آشنا شوید، با شرکت در دوره رایانش ابری به همه‌ی سوال‌هایتان پاسخ داده می‌شود.

در دوره های آموزشی Cloud آروان آکادمی به شما خواهیم گفت که «Cloud Computing چیست» و به معرفی انواع رایانش ابری خواهیم پرداخت. برای آشنایی با دوره آموزش رایانش ابری آروان آکادمی و نحوه‌ی شرکت در این دوره مطالعه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

معرفی دوره رایانش ابری آروان آکادمی و آشنایی با کاربردهای آن

شرکت در دوره رایانش ابری به شما کمک می‌کند که به بهترین نحو و به‌شکل کاملن‌ علمی و تخصصی با سیستم‌های ابری آشنا شوید. به‌همین‌دلیل آروان آکادمی نسبت‌به برگزاری دوره‌ای با همین نام اقدام کرده است. در این دوره با همه‌ی مفاهیم مربوط به سیستم‌ها و معماری ابری آشنا می‌شوید. در دوره‌ی آموزش Cloud Computing آروان آکادمی مفاهیم Cloud را به‌شکل کاربردی و کاملن‌ تخصصی فرا می‌گیرید. ابتدا با سیر تکامل فناوری‌های کامپیوتر به سمت پردازش ابری آشنا می‌شوید. سپس با نگاهی جامع به مهم‌ترین حوزه‌های مرتبط با رایانش ابری، نحوه‌ی پیاده‌سازی سناریوهای عملی متعدد را در طول دوره فرا می‌گیرید. باقی سرفصل‌های دوره به شرح زیر است: 

  • بررسی معماری Openstack به‌عنوان یکی از راهکارهای ایجاد IaaS
  • بررسی معماری CEPH به‌عنوان یکی از راهکارهای خدمات Cloud Storage
  • بررسی معماری Kubernetes به‌عنوان یکی از راهکارهای ایجاد CaaS and PaaS
  • معرفی و بررسی معماری خدمات DNS و CDN و کاربرد آن­‌ها در افزایش قابلیت‌ها در پردازش ابری
  • مروری بر مباحث Cloud Security و Disaster Recovery
  • توجه به نکات مهم در زمان انتقال خدمات از شبکه‌های سنتی به ابر

با یادگیری این مفاهیم و مهارت‌ها، تخصص لازم برای مدیریت و انتخاب راهکارهای مناسب در اکوسیستم ابری را کسب خواهید کرد.

مزایای دوره رایانش ابری؛ همگام با پیشرفت فناوری و نیاز بازار کار 

تقریبن با هر کاری که در اینترنت انجام می‌دهید در‌ حال استفاده از رایانش ابری هستید. از ذخیره کردن عکس‌ها گرفته تا بازی‌های آنلاین و تماشای فیلم‌های اینترنتی و گوش دادن آنلاین به موسیقی! با افزایش استفاده از رایانش ابری و گسترش آن در تاروپود فناوری‌های جدید، هر کسب‌وکاری به یک متخصص رایانش ابری و مفاهیم کلود کامپیوتینگ برای پردازش داده ها، امکان استفاده از فضای ابری و تهیه backup از آن‌ها، دسترسی آسان به اطلاعات و داده ها با سازمان‌دهی وب‌سایت و ارایه‌ نرم‌افزارهای جدید نیاز دارد. 

مهم‌ترین مزیت دوره رایانش ابری این است که بعد از شرکت در این دوره به‌ یک متخصص ابری تبدیل می‌شوید. با آموزش تخصصی و کاربردی مفاهیم و انواع سرویس های رایانش ابری، شانس‌تان برای ورود به بازار کار در اکوسیستم ابری بیش‌تر از گذشته می‌شود.

دوره رایانش ابری برای چه کسانی مناسب است

دوره رایانش ابری برای همه کسانی‌که به مباحث کامپیوتر و اینترنت علاقه‌مند هستند، مناسب و کاربردی است. بعد از شرکت در این دوره با کسب دانش و مهارت کافی می‌توانید در یک مسیر شغلی مطمین‌ و پرسود گام بردارید. اگر جزو یکی از گروه‌های زیر هستید، شرکت در دوره های Cloud و رایانش ابری برایتان مناسب خواهد بود:  

  • دانشجو حوزه IT و رشته‌های مرتبط
  • مدیران سیستم، لینوکس و شبکه
  • مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات
  • طراحان زیر‌ساخت و مراکز داده
  • متخصصان  Virtualization and HA
  • توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و DevOps
  • متخصصان Big data و HPC

هم‌چنین اگر علاقه‌مند به یادگیری و کسب اطلاعات درباره مفاهیم کلاد (Cloud) هستید یا به‌عنوان یک برنامه‌نویس می‌خواهید با معماری ابری آشنا شوید و به توسعه کسب‌وکارتان کمک کنید، دوره رایانش ابری آروان آکادمی شما را به بهترین نحو‌ممکن به سمت اهدافتان هدایت می‌کند. 

آروان کلاد برگزار‌کننده دوره آموزش رایگان رایانش ابری

دوره رایانش ابری آروان آکادمی یک مسیر علمی روشن برای توسعه‌ی دانش شما در اکوسیستم ابری است. این دوره به‌طور کاملن‌ رایگان و در یک بستر آنلاین برگزار می‌شود. در دوره کلود (Cloud) آروان، با معنای رایانش ابری و انواع آن آشنا می‌شوید. سپس به کمک دانش اساتید حرفه‌ای این دوره، نحوه‌ی طراحی ابر اختصاصی و پیاده‌سازی آن را فرا می‌گیرید. آموزش مفاهیم کاربردی و منطبق با استانداردهای جهانی یکی از نکات مهمی است که برگزارکنندگان دوره رایانش ابری آروان آکادمی به آن توجه ویژه‌ای دارند. هم‌چنین بخش مهمی از این دوره روی انجام تمرین‌ و آموزش مهارت‌های عملی تمرکز دارد. توجه به این ارزش‌ها در دوره آموزش رایگان رایانش ابری، به شما کمک می‌کند که بعد از پایان دوره به نحو موثری از دانش و مهارت‌هایتان استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که دوره مقدماتی رایانش ابری، پیش‌نیاز سایر دوره‌های کلود کامپیوتینگ است. 

ورود به بازار کار به‌عنوان یک متخصص ابر با دوره های آروان کلاد

در دوره رایانش ابری آروان آکادمی، با‌توجه‌به جامع‌ و کاربردی بودن سرفصل‌ها، بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای به یک متخصص کلود تبدیل خواهید شد. با سپری کردن این دوره با همه مباحث مربوط به زیر­ساخت­‌های ابری و معماری ابری آشنا می‌شوید و مهارت کافی برای کار با انواع محصولات، سرویس‌ها و خدمات ابری را کسب می‌کنید. با شرکت در این دوره جامع و تقویت رزومه‌ علمی، در جلب نظر کارفرمایان موفق‌تر عمل خواهید کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.