احتمالا سری آیفون ۱۷ با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضد خش عرضه خواهد شد

اپل با معرفی آیفون ۱۵ از ماده ای به نام «سپر سرامیکی» استفاده کرد که ادعا می شد از اکثر شیشه های به کار رفته در گوشی های هوشمند مقاوم تر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از اسمارتک نیوز، اپل با معرفی آیفون ۱۵ از ماده ای به نام «سپر سرامیکی» استفاده کرد که ادعا می شد از اکثر شیشه های به کار رفته در گوشی های هوشمند مقاوم تر است. اکنون گفته می شود که اپل برای مدل های آیفون ۱۷ که در سال ۲۰۲۵ معرفی می شوند، از نوع شیشه مقاوم تری نیز استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، آیفون ۱۷ نیز از شیشه بازتابنده کمتری مشابه شیشه صفحه نمایش گلکسی استفاده خواهد کرد. S24 Ultra.

به گفته افشاگر چینی Weibo، Instant Digital، شیشه بیرونی مدل‌های آیفون ۱۷ احتمالاً از یک لایه AR بسیار سخت تشکیل شده است، که اطلاعات نشان می‌دهد مدل‌های آیفون ۱۷ «بادوام‌تر از آنچه فکر می‌کنید» خواهند بود. همچنین گفته می شود که اپل تجهیزات آبکاری را میلیاردها دلار در ژاپن خریداری کرده و اکنون این تجهیزات به زنجیره تامین چین تحویل داده شده است.

گفته می شود در شیشه سرامیکی آیفون ۱۵ از مقاوم ترین شیشه در بین آیفون ها استفاده شده است. این شیشه که با نام “سپر سرامیکی” شناخته می شود، یک ماده شیشه-سرامیکی است که Kerning با همکاری اپل ساخته است. به نظر می رسد این موضوع با معرفی مدل های آیفون ۱۷ در سال آینده بهبود یابد. اما هنوز اطلاعاتی از مقاومت آیفون ۱۶ در دست نیست و به احتمال زیاد این مدل همچنان از همان شیشه محافظ آیفون ۱۵ استفاده خواهد کرد.

در مورد شیشه‌های مقاوم در برابر هسته برای گوشی‌های هوشمند، گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴ اولترا به دلیل شیشه زره‌دار گوریلا گلس خاص است. Gorilla Glass Armor این پنل شیشه ای انعکاس نور را تا ۷۵ درصد کاهش می دهد و ۴ برابر بیشتر از سایر عینک های گوشی هوشمند در برابر خط و خش مقاوم است.

Kerning ممکن است چیزی مشابه برای اپل توسعه دهد یا ممکن است از Gorilla Glass Armor در آیفون ۱۷ نیز استفاده کند. اما همه چیز حدس و گمان است و باید تا معرفی آن صبر کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.