احمد خاتمی: حضور مردم ایران در انتخابات از خیلی کشور‌های مدعی دموکراسی بالاتر است

سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حضور مردم ایران در انتخابات از خیلی کشورهای مدعی دموکراسی بالاتر است و این در حالی است که در این کشورها حضور در انتخابات اجباری است.

به گزارش اینتیتر به نقل از رسا، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بدخواهان به دنبال این هستند که حضور چشمگیر مردم در انتخابات را زیر سؤال ببرند؛ در حالی که این حضور پرشور با وجود بمباران تبلیغاتی دشمن صورت گرفت.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در سخنانی گفت: از حضور چشمگیر مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تمجید و قدردانی می کنم.

وی افزود: مقام معظم رهبری این حضور را حضور جهادی و تمدنی خوانده اند، اما بدخواهان کشور به دنبال این هستند که این حضور را زیر سؤال ببرند؛ در حالی که این حضور با وجود بمباران تبلیغاتی سهمگین دشمنان صورت گرفت و پیش بینی دشمنان حضور ۱۰ یا ۱۵ درصدی مردم بود، اما مردم شریف ایران اسلامی خواب دشمنان را آشفته کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به نصاب شرکت مردم بیان داشت: حضور مردم ایران در انتخابات از خیلی کشورهای مدعی دموکراسی بالاتر است و این در حالی است که در این کشورها حضور در انتخابات اجباری است.

خاتمی با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و تداوم حضور برخی اعضاء و راه نیافتن برخی دیگر از اعضای این مجلس به دوره ششم گفت: عزیزانی که در دوره بعد مجلس خبرگان رهبری حضور ندارند با داوطلب شدن به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و آن گروه از اعضاء که در دوره ششم حضور دارند نیز حضورشان نوعی امتحان است و امیدوارم که این فرصتی که به ما داده شده است بتوانیم به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم و در بارگاه الهی سربلند باشیم.

وی در پایان با اشاره به این که ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است افزود: اگر در ۴۵ سال گذشته ولایت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نبود امروز چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی ­ماند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.