استقبال عالی از قسمت اول فصل دوم سریال Loki

قسمت اول فصل دوم سریال Loki شروع قدرتمندی را داشته و دومین افتتاحیه بزرگ یک سریال شبکه دیزنی پلاس را در سه روز اول پخش تجربه کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بامداد جمعه گذشته قسمت اول فصل دوم سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از این قسمت منتشر شده است. دیزنی گزارش داد که قسمت اول فصل دوم سریال لوکی در سه روز اول پخش خود بیش از ۱۰.۹ میلیون بار در سراسر جهان توسط بینندگان دیزنی پلاس تماشا شده است و دومین افتتاحیه برتر یک سریال این شبکه در سه روز اول پخش را تجربه کرد. به عبارتی این قسمت ۴۷ دقیقه زمان داشت و چیزی در حدود ۵۱۲ میلیون دقیقه یا ۸.۵۴ میلیون ساعت در مجموع تماشا شده است.

در یک مقایسه قسمت اول سریال Ahsoka توانسته بود ماه گذشته ۱۴ میلیون بار تماشا شود، اما این رکورد براساس ۵ روز اول پخش این سریال بوده است. اما در یک مقایسه بهتر قسمت اول فصل دوم سریال Loki پس از قسمت اول فصل سوم سریال The Mandalorian که ماه مارس پخش شده بود، دومین افتتاحیه برتر دیزنی را در سه روز اول پخش تجربه کرده است. بدین ترتیب سریال لوکی شروع بسیار قدرتمندی را داشته است که البته باتوجه‌به محبوبیت فصل اول، خیلی هم غافلگیر کننده نیست. به‌طور میانگین هر قسمت فصل اول سریال Loki حدود ۸۷۲ میلیون دقیقه تماشا شده بودند.

تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، جاناتان میجرز، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، کیت دیکی، جاناتان کی کوان، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی ۴ قسمت و کسرا فراهانی به‌همراه دن دی‌لیو وظیفه کارگردانی حداقل یک اپیزود از فصل دوم سریال Loki را بر عهده داشته‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.