استقلال قهرمان می شود؟ کار دشوارتر تیم یحیی در مقایسه با تیم ساپینتو

با نگاهی به برنامه بازی های پیش روی استقلال تا پایان مسابقات در لیگ برتر به وضوح می توان دید که این تیم تا آخر فصل فقط یکبار از تهران خارج می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزنو، با بررسی وضعیت بازی های پیش روی تیم استقلال در ۵ هفته باقیمانده تا آخر فصل مشخص می شود دیدار استقلال مقابل هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر به میزبانی استقلال و در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. بازی بعدی این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس نیز گرچه با میزبانی تیم پرسپولیس برگزار می‌شود اما این دیدار هم در تهران و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

بازی هفته بیست و هشتم استقلال در تاریخ پانزدهم اردیبهشت نیز دیداری خواهد بود که این تیم میزبان صنعت نفت آبادان است و باز هم استقلال در تهران باید به میدان برود. از این رو استقلال در ۳ هفته پیش روی لیگ برتر نیازی به سفر به شهرستان های دیگر نخواهد داشت. پس از آن این تیم در هفته بیست و نهم باید یک بار از تهران خارج شده و برای دیدار با مس راهی رفسنجان شود. جالب تر اینکه آخرین بازی این فصل استقلال در دور برگشت نیز در تهران روبروی تی تی های تبریزی یا همان تراکتور این شهر استان آذربایجان شرقی برگزار می شود تا این تیم از پنج دیدار باقیمانده اش تا آخر فصل فقط یکبار نیاز به سفر داشته باشد و این می تواند از نظر جسمانی شرایط بهتری را برای شاگردان ساپینتو فراهم کند.

این در حالی است که با نگاهی گذرا به دیدارهای تیم پرسپولیس مشخص می شود این تیم در ۵ بازی باقیمانده اش تا آخر فصل باید دو بار از تهران خارج شود تا در دیدارهای هفته بیست و ششم به کرمان برود تا با مس دیدار کند و در بازی هفته سی ام نیز راهی قائمشهر شود تا یک بازی خارج از خانه را در مصاف با نساجی مازندران برگزار کند. این تیم در هفته های بیست و هفتم تا بیست و هشتم سه بار در تهران با تیم های استقلال، پیکان و گل گهر سیرجان مسابقه خواهد داد.

یادآور می شود؛ در این حدفاصل تیم ساپینتو باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای دیدار مقابل تیم پارس جنوبی جم عازم جنوب کشور بشود. دیداری که در تاریخ نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در همین مرحله شاگردان یحیی گل محمدی هم یک بازی سنگین با گل گهر سیرجان دارند که البته در تهران برگزار می شود. دیداری که در تاریخ دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ استقلال آخرین بازی خود را در اراک مقابل تیم آلومینیوم برگزار کرد که با نتیجه یک بر صفر برنده از زمین خارج شد و پرسپولیس در تهران ملوان را با سه گل شکست داد. با این همه آبی های تهرانی فعلا یک امتیاز از حریف همشهری خود بیشتر اندوخته اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.