رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امروز در بازار تهران چه گذشت؟ / کسبه مغازه‌ها را تعطیل کردند؟

امروز در بازار تهران چه خبر بود؟ آیا کسبه به دنبال فراخوان های منتشر شده، مغازه‌ها را تعطیل کردند؟ با این خبر همراه باشید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ با توجه انتشار فراخوان هایی که روز های گذشته در سطح شبکه های اجتماعی برای تعطیلی کسب و کار منتشر شده بود، بازاری ها امروز با مغازه های نیمه باز فعالیت کردند. در ادامه گزارش های منتشر شده از وضعیت امروز بازارهای تهران را خواهیم خواند.

امروز ۲۴ آبان در تهران اکثر کسب و کارها در محدوده ملاصدرا ، امیر آباد ، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش ترددهای مردم در پیاده‌روها و تهدید کسبه برخی مغازه ها به حالت تعطیل در آمدند .

بر اساس گزارش ایسنا، بازار تهران نیز تا حوالی ظهر فعال بود اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز حداقل تا ظهر تعداد این نیروهای حافظ امینت چندان به چشم نمی آمد و مغازه ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریزهایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیروهای امنیتی وجود داشت و برخی از نیروهای یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد میزدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش میزنیم».

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.