رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امکان کنترل زوم دوربین گوشی با گلکسی واچ ۴ در جدیدترین به‌روزرسانی سامسونگ

سامسونگ در به‌روزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ چند قابلیت اضافه کرده که برجسته‌ترین آن‌ها امکان کنترل زوم دوربین با ساعت هوشمند است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، گلکسی واچ ۴ سامسونگ با سیستم‌عامل مبتنی‌بر Wear OS و حسگر بسیار دقیق BIA برای سنجش درصد چربی بدن، یکی از بهترین ساعت هوشمندهای بازار تلقی می‌شود. حال به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد قابلیت جدیدی را به این محصول اضافه کند.

به‌گفته‌ی GSMArena، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای Galaxy Watch4 خود ارائه می‌کند که کنترل‌های زوم دوربین و ابزار جدید ارزیابی دستگاه (Device Diagnostic) و سایر اصلاحات را به‌همراه دارد. این به‌روز‌رسانی با شماره ساخت R860XXU1GWA3 معرفی می‌شود و اندازه‌ی آن کمی کمتر از ۳۳۰ مگابایت است.

ویژگی جدیدی که توجه ما را به خودش جلب کرده، توانایی تغییر زوم در اپ Camera Controller ساعت است. این قابلیت فقط با گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، ازجمله گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ یا مدل‌های جدیدتر کار می‌کند.

به دو شکل می‌توان با ساعت هوشمند گلکسی واچ، زوم دوربین را تغییر داد: ۱. استفاده از قاب چرخان ساعت؛ ۲. استفاده از لمس صفحه‌ی لمسی.

بخش جدید دیگر به‌روزرسانی، ابزار ارزیابی دستگاه است که به شما امکان می‌دهد وضعیت باتری ساعت و عملکرد صفحه‌ی لمسی را از‌طریق تلفن متصل بررسی کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.