رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اولین نمایش «گورکن» در جشنواره فیلم شانگهای چین

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای به نمایش در می‌آید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان در اولین حضور بین المللی خود در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش در می‌آید.

جشنواره شانگهای یکی از جشنواره‌های الف دنیا است که در سال ۱۹۹۳ در کشور چین تأسیس شده است و تاکنون سینماگران برجسته‌ای همچون امیر کاستاریتسا، لوک بسون، الیور استون، دنی بویل، وونگ کار وای و نوری بیلگه جیلان ریاست هیئت داوران آن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم سینمایی «گورکن» در اولین نمایش جهانی خود به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش استعداد‌های جدید آسیایی این رویداد معتبر سینمایی به نمایش درمی‌آید.

پیشتر قرار بود که این جشنواره در تاریخ ۱۳ تا ۲۲ ژوئن برگزار شود که مسئولان جشنواره مجبور شدند به دلیل اقدامات احتیاطی مقابله با ویروس کرونا زمان برگزاری آن را به تاریخ ۱۸ تا ۲۷ جولای (۲۸ تیر تا ۶ مرداد) موکول کنند.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران فیلم گورکن به شمار می‌آیند.

از عوامل اصلی فیلم نیز می‌توان به مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، تدوین: بابک قائم، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، مدیرصدابرداری: محمد کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: مهدی پناهی، طراح صحنه: منیر رضی‌زاده، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: حامد آزادی، عنوان‌بندی و جلوه‌های ویژه بصری: امیر مهران، دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجائی، منشی صحنه: مهشید صادقی و عکس: یوسف عبدالرضایی، فاطمه تقوی اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.