اکران انیمیشن Elio پیکسار و دیزنی بیش از یک سال عقب افتاد

والت دیزنی از عقب افتادن تاریخ اکران انیمیشن Elio، اثر بعدی پیکسار تا تابستان سال ۲۰۲۵ خبر داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن بعدی پیکسار بیش از یک سال عقب افتاده است. والت دیزنی اعلام کرد که انیمیشن Elio دیگر قرار نیست در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) اکران شود و حالا اکران این انیمیشن تا تابستان سال ۲۰۲۵ با تأخیر مواجه شده است تا انیمیشن جدید پیکسار به قربانی بعدی اعتصاب بازیگران هالیوود تبدیل شود. انیمیشن الیو اکنون قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود.

اگرچه ساخت انیمیشن Elio رو به پایان بوده است، اما دیزنی مانند بسیاری از شرکت‌های هالیوودی تصمیم به عقب انداختن برخی از آثار خود در سال ۲۰۲۴ به سال ۲۰۲۵ گرفته است. بااین‌حال بسیاری باتوجه‌به اینکه اولین تریلر انیمیشن الیو پیش از این منتشر شده بود، از این تأخیر بسیار طولانی شگفت‌زده‌ شده‌اند. در هر حال انیمیشن Inside Out 2، دیگر انیمیشن پیکسار همچنان قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود و دنباله انیمیشن Inside Out برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود تبلیغات آن به‌زودی آغاز شود.

انیمیشن Elio داستان پسر یازده ساله‌ای به‌نام الیو سولیس را دنبال می‌کند که به‌طور تصادفی پس از اینکه توسط بیگانگان به‌دلیل برقراری تماس توسط بیگانگان به جهان منتقل می‌شود، سفیر بین‌کهکشانی سیاره زمین می‌شود. الیو باید پیوندهای جدیدی را با شکل‌های زندگی بیگانه‌های عجیب و غریب ایجاد کند و از یک سری آزمایش‌های وحشتناک جان سالم به در ببرد.

یونس کیبراب در نقش الیو، آمریکا فررا در نقش مادر الیو، جمیله جمیل در نقش سفیر کوئستا و برد گرت در نقش سفیر گریگون از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان انیمیشن Elio حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. آدریان مولینا، دستیار کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Coco وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Elio را بر عهده دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.