اکران ۱۶ فیلم در جشنواره فیلم فجر استان مرکزی

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی آخرین جزئیات برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از بهترین فیلم‌های ساخته شده در کشور اکران می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، آرزو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر استان اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۶ بهمن ماه امسال به مدت یک هفته در استان مرکزی برگزار می‌شود. ۲۴ ساعت قبل از اکران فیلم‌ها بسته‌های دیجیتال ارسال می‌شود، این در حالی است که تأمین هزینه حداکثر سه نوبت نمایش هر فیلم برای استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر انجام شد مقرر گردید جشنواره فیلم فجر امسال در پردیس سینمایی پروین اعتصامی این مجموعه برگزار شود. در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از بهترین فیلم‌های ساخته شده در کشور اکران می‌شود که امیدواریم گام بلندی در راستای رضایتمندی مردم و هنرمندان برداشته شود.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: در جشنواره فیلم فجر فروش کاغذی بلیت وجود ندارد و فقط از طریق سامانه سمفا و درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت فیلم‌های فجر انجام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: تأمین سالن سینما با شرایط استاندارد، تأمین محل اقامت نماینده جشنواره و نماینده سینمای ایران، انجام تبلیغات محیطی در سطح استان، استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و انجام تمهیدات انتظامی در زمینه‌های اماکن و پلیس راهور در مدت زمان برگزاری جشنواره از جمله اقداماتی است که برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گذاشته شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.