«باب اودنکرک» به فصل دوم «خرس» پیوست

منابع آگاه از این خبر دادند که «باب اودنکرک» قرار است در فصل دوم سریال تحسین‌شده «خرس» نقش‌آفرینی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک خبرگزاری آمریکایی به‌طور انحصاری از منابع دریافته است «باب اودنکرک»، ستاره سریال‌هایی نظیر «بریکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتره به ساول زنگ بزنی» (Better Call Saul) قرار است به گروه بازیگران سریال کمدی درام «خرس» (The Bear) شبکه FX بپیوندد.

اگرچه جزئیات شخصیت اودنکرک، مخفی نگه داشته شده، اما گفته می‌شود که این بازیگر در نقش مهمان در برنامه حضور دارد. FX و نمایندگان اودنکرک از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند.

فصل دوم سریال «خرس» در ماه ژوئن پخش خواهد شد و «جرمی آلن وایت» در نقش کارمن «کارمی» برزاتو، سرآشپز نخبه‌ای بازی می‌کند که پس از خودکشی برادر بزرگترش برای اداره ساندویچ‌فروشی خانوادگیشان در شیکاگو به خانه بازمی‌گردد.

آیو ادبیری، ایبون ماس-باچراک، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، ادوین لی گیبسون، کوری هندریکس، متی متسون، ریچارد استراس و خوزه ام سروانتس، کارکنان آشپزخانه آشفته «خرس» را تشکیل می‌دهند، در حالی که ابی الیوت در نقش خواهر کارمی، ناتالی ایفای نقش می‌کند.

پس از پخش اولین فصل، «خرس» به پربیننده‌ترین سریال نیم ساعته FX تبدیل شد و جوایز انجمن بازیگران، نویسندگان و تهیه‌کنندگان را به خانه برد. علاوه بر این، وایت برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.

در حال حاضر، اودنکرک در نقش یک معلم انگلیسی کالج که با بحران میانسالی کنار می‌آید در کمدی تاریک «هنک خوش‌شانس» (Lucky Hank) بازی می‌کند.

در سال ۲۰۲۲، او یک دوره ۱۳ ساله را با بازی در نقش وکیل جنایی و دوست کارتل، سائول گودمن، در سریال‌های «بریکینگ بد» و «بهتره به ساول زنگ بزنی» به پایان رساند که برای آن پنج نامزدی جایزه امی در رده بازیگر اصلی دریافت کرد. «بهتره به ساول زنگ بزنی» امسال برای دومین قسمت از فصل ششم و برای آخرین بار در امی رقابت خواهد کرد.

اودنکرک، یکی از نویسندگان برنامه زنده «شنبه شب» (Saturday Night Live) و خالق سریال کمدی «آقای برنامه» (Mr. Show) است و در سینما با کارهایی چون؛ «هیچکس» (Nobody)، «انجام نشده» (Undone) و «نبراسکا» (Nebraska) شناخته می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.