بارش برف و باران و وزش باد در نوار شرقی

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دولت بهار، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف و باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

سامانه بارشی امروز از شرق از کشور خارج می‌شود. امروز همچنین در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید، در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در شمال‌شرق و شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ اسفند) در غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

روز جمعه (۲۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ابتدا در غرب و روز شنبه (۲۶ اسفند) در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

خلیج فارس و دریای عمان امروز (سه‌شنبه) مواج است.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است که فردا نیز همین شرایط را شاهد خواهیم بود. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۲ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.