بازگشت جیم‌ کری به سینما با یک فیلم عجیب!

این هفته گزارش شد که «دیوید رابرت میچل» دنباله‌ای برای فیلم «تعقیب می‌کند» (It Follows) با نام «تعقیب می‌کنند» (They Follow) می‌سازد اما او پروژه دیگری نیز در دست ساخت دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سی‌نما، «پروداکشن ویکلی» گزارش داده است که این پروژه با عنوان «کاج‌های همیشه‌سبز و تابستان محوشونده» (Evergreen Pines And The Fading Summer) می‌سازد.

در خلاصه داستان عجیب فیلم آمده است که مرد میانسال وقتی توسط همسر و دخترش به یک اردوگاه تابستانی فرستاده می‌شود با دیگر اعضای اردوگاه وارد رقابت می‌شود در حالی که بهترین دوست مرد ناپدید و جانوری خاکستری پدیدار می‌شود که از یک گنج مخفی محافظت می‌کند. در گزارش‌های غیررسمی دیگر اضافه شده است که این مرد میانسال دوست دوران کودکی خود را در جنگل جست‌وجو می‌کند و پس از یافتن او با یکدیگر جانوری را تعقیب می‌کنند که آنان را به یک گنج پنهان می‌رساند.

«دنیل ریکتمن» ادعا می‌کند که «جیم کری» به این فیلم ملحق شده است. کری از سال ۲۰۱۸ و فیلم «جنایات شیطانی» (Dark Crimes) که با بودجه ۳.۸ میلیون یورویی ساخته شد و فقط ۲۱ هزار دلار فروخت در فیلم بلند دیگری نقش اول را بازی نکرده است. آن فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۰ درصد دریافت کرد اما دیگر آثار سینمایی کری از اوایل قرن بیستم با استقبال مخاطبین و منتقدین مواجه نبوده‌اند.

کری در سال ۲۰۲۰ نقش «دکتر رباتنیک» را در فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) و در سال ۲۰۲۲ در دنباله آن بازی کرد و در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سریال «شوخی» (Kidding) را در شوتایم داشت.

میچل از سوی دیگر از سال ۲۰۱۸ و فیلم «زیر دریاچه نقره‌ای» (Under the Silver Lake) فیلم بلند دیگری نساخته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.