درباره بازیگران سریال آفتاب پرست اینجا بخوانید + زندگی نامه و تصاویر

درباره بازیگران سریال آفتاب پرست در این گزارش بخوانید و با زندگی نامه آنها و مسیری که در عرصه بازیگری طی کردند آشنا شوید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ دو ماهی می شود که از پخش سریال آفتاب پرست از شبکه نمایش خانگی فیلم نت می گذرد. این سریال تیر ماه شروع شده شده بود و در آبان ماه پایان یافت. در حال حاضر بهترین زمان تماشای سریال آفتاب پرست است زیرا می توانید تمامی قسمت های این سریال را ظرف چند روز مشاهده کنید. در این مطلب درباره بازیگران سریال آفتاب پرست نوشته ایم. با ما همراه باشید.

سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد است. این سریال در ژانر کمدی ساخته شده است و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کردند.

درباره بازیگران سریال آفتاب پرست اینجا بخوانید

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه، پیام احمدی نیا، حسن زارعی، آتیلا پسیانی، شبنم قربانی، سولماز غنی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، افشین سنگ چاپ، جواد خواجوی، فروغ قجابگلی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، یدالله شادمانی، رضا جهانی، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث از بازیگران سریال آفتاب پرست هستند.

پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه

بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه درسریال آفتاب پرست بازی می کند. جمشیدی متولد ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۶ است. او با سریال پژمان با بازی در نقش خودش در تلویزیون شناخته شد و بعدها به سینما نیز راه پیدا کرد.

باران کوثری در نقش مهری گیرایی

بازیگران سریال آفتاب پرست

باران کوثری در سریال آفتاب پرست در نقش مهری گیرایی بازی می کند. باران کوثری متولد ۲۵ مهر سال ۱۳۶۴ است. او دختر رخشان بنی اعتماد است. کوثری از کودکی کار خود را به عنوان بازیگر در سینما آغاز کرد اما در دهه هشتاد با سریال صاحبدلان تبدیل به چهره شد.

حمیدرضا آذرنگ در نقش منوچهر

بازیگران سریال آفتاب پرست

حمیدرضا آذرنگ در نقش منوچهر در سریال آفتاب پرست ایفای نقش می کند. آذرنگ متولد ۲ خرداد سال ۱۳۵۱ است. او از اواسط دهه هشتاد با بازی در مجموعه های تلویزیونی و آثار سینمایی به عنوان یکی از بازیگران مطرح شناخته شد.

الهام اخوان در نقش خواهر منوچهر

بازیگران سریال آفتاب پرست

الهام اخوان در نقش خواهر منوچهر در سریال آفتاب پرست بازی میکند. الهام اخوان متولد ۹ شهریور ماه ۱۳۶۷ است. او به عنوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه در سینما فعالیت می کند.

گوهر خیراندیش در نقش مادر جمال پورشه

بازیگران سریال آفتاب پرست

گوهر خیراندیش در سریال آفتاب پرست در نقش مادر جمال پورشه ایفای نقش میکند. خیراندیش متولد یک شهریور سال ۱۳۳۳ است. او از زمانی که دبیرستانی بود وارد حرفه بازیگری در عرصه تئاتر شد و بعدها به فعالیت در سینما پرداخت.

غلامرضا نیکخواه در نقش پدر منوچهر 

بازیگران سریال آفتاب پرست

غلامرضا نیکخواه در نقش پدر منوچهر در سریال آفتاب پرست بازی میکند. نیکحواه متولد یک فروردین سال ۱۳۲۷ است. او با بازی در سریال های طنز تلویزیونی در دهه هشتاد به عنوان یکی از بازیگران خوب کمدی مطرح شد.

پیام احمدی نیا در نقش مفسد اقتصادی

بازیگران سریال آفتاب پرست

پیام احمدی نیا در نقش مفسد اقتصادی در سریال آفتاب پرست بازی میکند. احمدی نیا متولد ۴ آبان سال ۱۳۵۹ است. او فعالیت خود را در سینما با حضور در پشت صحنه آغاز کرد و در اواسط دهه نود مقابل دوربین قرارگرفت.

آتیلا پسیانی در نقش پلیس

بازیگران سریال آفتاب پرست

آتیلا پسیانی در نقش پلیس در سریال آفتاب پرست ایفای نقش می کند. پسیانی متولد ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۳۶ است. او فرزند جمیله شیخی است و فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر در دهه شصت آغاز کرد.

حسن زارعی

بازیگران سریال آفتاب پرست

حسن زارعی از دیگر بازیگران سریال آفتاب پرست است. زارعی متولد یک فروردین ۱۳۳۱ است. زارعی در دهه ۱۳۶۰ در کارهای متعدد عروسکی تلویزیونی به عنوان کارگردان و عروسک گردان ظاهر شد.

شبنم قربانی

بازیگران سریال آفتاب پرست

شبنم قربانی یکی دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست است. شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد که از ۲۸ سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود.

سولماز غنی

بازیگران سریال آفتاب پرست

از دیگران بازیگران سریال آفتاب پرست می توان به سولماز غنی اشاره کرد. غنی متولد ۲۷ مرداد سال ۱۳۵۶ است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی تب سرد در دهه هشتاد مطرح شد.

سیاوش چراغی پور

بازیگران سریال آفتاب پرست

سیاوش چراغی پور در سریال آفتاب پرست بازی میکند.چراغی پور متولد ۱ فروردین سال ۱۳۴۲ است. او از دهه هفتاد فعالت خود را در عرصه بازیگری با بازی در مجموعه های تلویزیونی آغاز کرد.

فرهاد بشارتی

بازیگران سریال آفتاب پرست

فرهاد بشارتی از بازیگران سریال آفتاب پرست است. بشارتی متولد ۲۲ تیر سال ۱۳۴۵ است. او از اواخر دهه شصت در عرصه تئاتر کار خود را با بازیگری آغاز کرد.

افشین سنگ چاپ

بازیگران سریال آفتاب پرست

افشین سنگ چاپ در سریال آفتاب پرست بازی می کند. سنگ چاپ متولد ۱۷ شهریور سال ۱۳۴۷ است. او  در اواخر دهه شصت با مجموعه  النگ و دولنگ در تلویزیون مطرح شد.

جواد خواجوی

بازیگران سریال آفتاب پرست

جواد خواجوی یکی دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست است. جواد خواجوی متولد خرداد ۱۳۷۱ در مشهد، چهره اینستاگرامی است. دانشجوی انصرافی رشته سینماست، صداگذاری او روی کلیپ ها به شدت وی را محبوب کرده است، بجز اینکار بازیگر تئاتر می باشد و با خندوانه نیز همکاری داشته است.

فروغ قجابگلی

بازیگران سریال آفتاب پرست

فروغ قجابگلی از بازیگران سریال آفتاب پرست است. فروغ قجابگلی متولد سال ۱۳۴۹ است. او از اواخر دهه هفتاد وارد سینما شد.

عرفان ناصری

بازیگران سریال آفتاب پرست

عرفان ناصری در این سریال ایفای نقش می کند. ناصری متولد ۴ آذر سال ۱۳۶۵ است. عرفان ناصری دانش آموخته رشته بازیگری فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر آغاز کرده است و سپس در فیلم های پرطرفداری مانند سد معبر، جشن دلتنگی، بی همه چیز و سریال ملکه گدایان و … بازی کرده است.

علی غریب

بازیگران سریال آفتاب پرست

علی غریب در سریال آفتاب پرست بازی می کند. علی غریب متولد سال ۱۳۷۵ در کردکوی استان گلستان است. او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و کمدین استندآپ اهل ایران است که با شرکت در خنداننده شو ۳ و بازی در سریال جزر و مد به مخاطبان معرفی شد.

حامد وکیلی

بازیگران سریال آفتاب پرست

حامد وکیلی از دیگر بازیگران سریال آفتاب پرست است. حامد وکیلی با برنامه خندوانه به شهرت رسید هر چند که او سابقه زیادی در عرصه بازیگری دارد و او از خاک خورده های تئاتر است.

سید سعید نعمتی

بازیگران سریال آفتاب پرست

از دیگر بازیگران سریال آفتاب پرست می توان به سید سعید نعمتی اشاره کرد. سید سعید نعمتی چهره ای نام آشنا در هنرهای نمایشی گیلان است و برای مردمان گیلان زمین شناخته شده است و محبوب اهالی گیلان است.

یدالله شادمانی

بازیگران سریال آفتاب پرست

یدالله شادمانی در سریال آفتاب پرست بازی می کند. سادمانی متولد ۱ دی سال ۱۳۳۷ است و از دهه نود وارد عرصه بازیگری شده است.

سید کاظم احمدزاده 

بازیگران سریال آفتاب پرست

سید کاظم احمدزاده در این سریال بازی می کند. احمدزاده متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۴۲ است. او سالیان سال در صدا و سیما به عنوان مجریفعالیت می کرد.

فرزین محدث

بازیگران سریال آفتاب پرست

فرزین محدث از دیگر بازیگران سریال آفتاب پرست است. محدث متولد ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ است. او از اواخر دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.