بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی چطور به ایران آمده است؛ ویتنی رایت کیست و آیا در تهران است؟

یک استوری از یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در اینستاگرام جنجال و بحث در بین کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، ماجرا از اینجا شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری از خودش در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس پوشش و ظاهر شبیه شهروندان و بازدیدکنندگان موزه‌های کشور را دارد.

حضور او، اما به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده و خیلی‌ها معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد، چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، خصوصا که این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است در راستای دعوت چهره‌ها و سلبریتی‌های خارجی به ایران این اتفاق رخ داده باشد.

با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضوز ویتنی رایت در تهران، داده نشده است.

ویتنی رایت در سپتامبر ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

امروز مشخص شد این تصاویر فیک و جعلی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.