بازیگر فیلم تاپ گان ۲ احتمالا در فیلم Thunderbolts بازی می‌کند

لوئیس پولمن، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick گزینه اصلی مارول استودیو برای حضور در فیلم Thunderbolts است. او احتمالا جایگزین استیون ین خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، ماه گذشته بود که مشخص شد استیون ین به علت تداخل برنامه‌هایش از حضور در فیلم Thunderbolts انصراف داده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جایگزین این بازیگر در فیلم تاندربولتز احتمالا مشخص شده است. منابع نزدیک می‌گویند که لوئیس پولمن، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick گزینه اصلی مارول استودیو برای حضور در فیلم Thunderbolts است و او پیشنهادی برای حضور در این فیلم دریافت کرده است. در صورت اینکه پولمن پیشنهاد حضور در این فیلم را قبول کند، او جایگزین استیون ین خواهد شد.

علاوه‌بر فیلم تاپ گان: ماوریک، لوئیس پولمن سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Aftermath، فیلم The Strangers: Prey at Night، فیلم Bad Times at the El Royale، فیلم The Starling Girl و سریال Catch-22 را داشته و او اخیرا در سریال Lessons in Chemistry حضور داشته است. از آثار آینده پولمن می‌توان به فیلم Salem’s Lot اشاره کرد. با اینکه نقش احتمالی پولمن در فیلم Thunderbolts مشخص نیست، اما طبق شایعات او احتمالا نقش سنتری را بر عهده خواهد گرفت.

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و یک قسمت از سریال Skeleton Crew وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس که با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong نوشته شده است.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس و ایو ادبیری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم تاندربولتز قرار است پایانی بر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.