با ۹۰۰ هزار تومان چه گوشی بخریم؟ +تصاویر

در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان را برای شما بیان کنیم. در این محدوده قیمتی گوشی‌های میان‌رده با مشخصات مناسب و بعضا قدرتمند وجود دارند.
به گزارش اینتیتر به نقل از آی تی رسان، البته در بازاری که در هر محدوده قیمتی ده‌ها مدل وجود دارد، شناختن بهترین آن‌ها، می‌تواند کمک بسیار خوبی برای انتخاب شما باشد.

ال‌جی K10
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

K10 این دستگاه همراه با اندروید ۶ (مارشملو) در نمایشگاه CES به عنوان بهترین میان‌رده ال‌جی در سال ۲۰۱۶ معرفی شد (هر چند این قضیه در آینده تغییر کرد). بدنه پلاستیکی این گوشی کیفیت مناسبی دارد و با توجه به نوع طراحی و وزن مناسبش به راحتی در دست شما جای می‌گیرد. رزولوشن اچ‌دی صفحه نمایش ۵.۳ اینچی این دستگاه، تراکم پیکسلی نه چندان بالای ۲۷۷ پیکسل بر اینچ را برای آن به ارمغان آورده، که البته با توجه به رده قیمتی، کیفیت آن مناسب است. یکی از مزیت‌های این مدل، استفاده از شیشه ۲.۵D بر روی صفحه نمایش است که حس خوبی را در هنگام لمس به شما منتقل می‌کند. در این مدل با توجه به بازار هدف سخت‌افزارهای متنوعی وجود دارد که مدل رسمی معرفی شده در کشور ما از پردازنده هشت ‌هسته‌ای مدیاتک با کد MT6753 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T720، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن کیفیت متوسطی دارد و برای استفاده در فضای مجازی کاملا مناسب است. نگاه نزدیک به این مدل را از اینجا مشاهده نمایید.

چرا بخریم؟

    اندروید مارشملو
    طراحی ارگونومیک
    پشتیبانی از دو سیمکارت و ۴G
    کیفیت مناسب دوربین
    سخت‌افزار مناسب
    ارزش خرید بالا

چرا نخریم؟

    تراکم پیکسلی کم صفحه نمایش
    عدم وجود قابلیت OTG

ال‌جی X Power
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

ال‌جی امسال سری جدیدی از تولیدات خود را تحت سری X معرفی و عرضه کرد که هرکدام از این دستگاه‌ها دارای ویژگی منحصر بفردی هستند. بدنه پلاستیکی آن باکیفیت است و با توجه به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی باکیفیت این دستگاه با رزولوشن اچ‌دی و باتری پرظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری، ضخامت و وزن کاملا مناسبی دارد (ضخامت ۷.۹ میلی‌متری و وزنی برابر با ۱۳۹ گرم). پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6735 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-T760MP2، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G مشخصات فنی X Power را تشکیل می‌دهند. در صورتی‌که شارژدهی بالای باتری جز اولویت‌های اصلی شما نیست، می‌توانید ال‌جی X Screen را در لیست خود قرار دهید.

چرا بخریم؟

    پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G
    صفحه نمایش باکیفیت
    دوربین‌ سلفی مناسب
    وزن و اندازه مناسب با توجه به باتری پرظرفیت
    سخت‌افزار خوب
    سیستم‌عامل اندروید مارشملو ۶.۰
    باتری با شارژدهی عالی
    ارزش خرید بالا

چرا نخریم؟

    بدنه پلاستیکی
    یکسان بودن شیار کارت حافظه با سیمکارت دوم

اچ‌تی‌سی One E9
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۱۴ و با معرفی اچ‌تی‌سی One M8 تصمیم گرفت تا نسخه‌ای ارزان‌تر از پرچمدار خود را نیز به بازار عرضه کند که نتیجه آن معرفی One E8 بود، دستگاهی که از مشخصات تقریبا یکسان با پرچمدار اصلی بهره می‌برد و فقط جنس بدنه آن به پلاستیک تغییر یافت که البته کیفیت مناسبی داشت. این روند در پرچمدار سال گذشته این شرکت تایوانی نیز تکرار شد که البته به‌غیر از تغییر جنس بدنه، شاهد استفاده از قطعات فنی متفاوت نیز هستیم. مشخصات اصلی اچ‌تی‌سی One E9 را نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو X10، پردازنده گرافیکی PowerVR G6200، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی و باتری غیرقابل‌تعویض ۲۸۰۰ میلی‌آمپری تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ بوده که در آینده نزدیک به‌روزسانی اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد.

چرا بخریم؟

    طراحی و کیفیت ساخت خوب
    نمایشگر فول‌اچ‌دی باکیفیت
    دوربین سلفی قدرتمند
    سخت‌افزار مناسب
    پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G
    مجهز به بلندگوهای دوگانه و قدرتمند

چرا نخریم؟

    شارژدهی متوسط باتری
    کم بودن حافظه داخلی در دسترس
    کیفیت کم‌تر از انتظار دوربین اصلی

هواوی Honor 5X
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

honor 5x (3)هواوی با معرفی این مدل مفهوم تازه‌ای از گوشی‌های اقتصادی در بازار ایجاد و با قیمت ۲۰۰ دلاری، فروش مناسبی را در آمریکا تجربه کرد. این دستگاه یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار همراه با سنسور اثر انگشت است. بدنه فلزی آن وزنی برابر با ۱۵۸ گرم دارد و حس خوبی را به شما منتقل ‌می‌کند. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی کیفیت بالایی دارد. آنر ۵ ایکس قدرت خود را از پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۶ همراه با تراشه گرافیکی ادرنو ۴۰۵ تامین می‌کند که کاملا مناسب است. دیگر مشخصات فنی آن شامل ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژدهی بالاست. اندروید پیش‌فرض ۵.۱ آن به ۶.۰ ارتقا یافته است. اگر نمایشگر این دستگاه برای شما بزرگ محسوب می‌شود می‌توانید گوشی هوشمند تازه وارد شده به کشور، Honor 5C را در لیست خرید خود قرار دهید، این مدل از مشخصات فنی تقریبا یکسانی با ۵X برخوردار بوده و تنها اندازه صفحه نمایش آن ۵.۲ اینچ است. بررسی هواوی Honor 5X را در اینجا مشاهده فرمایید.

چرا بخریم؟

    بدنه فلزی و خوش ساخت
    صفحه نمایش باکیفیت
    سخت‌افزار مناسب
    مجهز به سنسور اثر انگشت
    ارزش خرید بالا
    شارژدهی بالای باتری

چرا نخریم؟

    بلندی متوسط صدای اسپیکر
    کیفیت پایین‌تر از انتظار دوربین
    رابط کاربری سنگین و شلوغ

شیائومی Redmi Note 3 نسخه کوالکام
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

xiaomi-redmi-note-3-india-launchاین گوشی را می‌توان مناسب‌ترین انتخاب در این محدوده قیمتی دانست، البته این مدل به صورت رسمی وارد کشور ما نشده است. بدنه آن کاملا فلزی و ضخامتی برابر با ۸.۷ میلی‌متر دارد که با توجه به رنج قیمتی، کاملا مناسب است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده قدرتمند ۶ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۵۰ همراه با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۰، رم ۲ و ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، دوربین‌های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژدهی عالی مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند. قیمت ذکر شده در زیر برای شیائومی Redmi Note 3 با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است (مسلما نسخه ۱۶ گیگابایتی قیمت کمتری دارد).

چرا بخریم؟

    بدنه فلزی و کیفیت ساخت بالا
    سخت‌افزار قدرتمند
    نرم‌افزار روان
    کیفیت مکالمه عالی
    مجهز به مادون قرمز برای کنترل لوازم دیجیتالی
    مجهز به سنسور اثر انگشت سریع
    شارژدهی عالی باتری

چرا نخریم؟

    دوربین‌های کمتر از حد انتظار
    کیفیت نه‌چندان بالای صفحه نمایش
    عدم ورود رسمی به کشور

هواوی P9 Lite
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

همانند سال گذشته هواوی یک نمونه نسبتا ضعیف اما باارزش از پرچمدار خود را معرفی کرد، با این تفاوت که دستگاه موردنظر شباهت بیشتری به هواوی P9 دارد. این مدل از پردازنده هشت هسته‌ای اختصاصی Hisilicon Kirin 650 با فرکانس‌های ۱.۷ و ۲.۰ گیگاهرتز برخوردار بوده و به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است. نمایشگر ۵.۲ اینچی آن با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تکنولوژی IPS کیفیت بسیار مناسبی دارد و همچنین سنسور اثر انگشت موجود در پشت هواوی P9 لایت امنیت کاربر را تضمین می‌کند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند، همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن قادر به همراهی کاربر تا یک روز کامل خواهد بود. بررسی این دستگاه را از اینجا مطالعه نمایید.

چرا بخریم؟

    صفحه نمایش فوق‌العاده باکیفیت
    طراحی خوب بدنه
    سخت‌افزار مناسب
    وجود سنسور اثر انگشت
    سیستم‌عامل پیش‌فرض مارشملو ۶.۰
    شارژدهی مناسب باتری
    پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و رادیو

چرا نخریم؟

    دوربین‌های کمتر از حد انتظار
    یکسان بودن شیار کارت حافظه و سیمکارت دوم
    صدای نسبتا کم بلندگو
    عدم استفاده از پورت USB Type-C

سونی اکسپریا C4
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
 

سونی در سال ۲۰۱۵ از یک میان‌رده باارزش رونمایی کرد که باتوجه به قیمت، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اکسپریا C4 دارای بدنه پلاستیکی بوده که اگرچه کیفیت بالایی دارد ولی به‌شدت مستعد جذب اثر انگشت است. این گوشی هوشمند باوجود نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول‌اچ‌دی باکیفیت، اندازه بسیار مناسبی دارد که دلیل آن وجود حاشیه‌های کم اطراف صفحه نمایش است. پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک MT6752 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی Mali-T760MP2 و ۲ گیگابایت رم قدرت این مدل را تامین می‌کند. سایر مشخصات فنی این دستگاه را ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری تشکیل می‌دهند.

چرا بخریم؟

    طراحی و اندازه مناسب دستگاه
    نمایشگر باکیفیت
    دوربین جلو مجهز به فلاش LED
    رابط کاربری روان
    قدرت مناسب سخت‌افزاری
    کیفیت خوب دوربین اصلی

چرا نخریم؟

    ماندن اثر انگشت بر روی بدنه
    شارژدهی کم باتری
    جزئیات کم در ویدیوهای ضبط شده

سامسونگ گلکسی J7 2016
 

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان

 

سری J سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بوده که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. گلکسی J7 نسخه ۲۰۱۶ دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بوده که متاسفانه تراکم پیکسلی کم ۲۶۷ پیکسل بر اینچ را برای کاربر به‌همراه دارد. این دستگاه دارای فریم فلزی بوده که کیفیت بالایی دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰، پردازنده گرافیکی Mali-T830MP2، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9 و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

چرا بخریم؟

    طراحی مناسب و بدنه باکیفیت
    کیفیت مناسب نمایشگر AMOLED
    قدرت خوب سخت‌افزاری
    کیفیت بالای دوربین
    وجود فلاش LED برای دوربین جلو
    شارژدهی عالی باتری
    سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو

چرا نخریم؟

    رزولوشن کم نمایشگر

    قدرت متوسط پردازنده گرافیکی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.