بعد از قتل همسرم، از عذاب وجدان خودم را آتش زدم

مردی که همسرش را کشت و خودش را آتش‌ زد، با صدور کیفرخواست بزودی پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از اعتمادآنلاین، مردی که همسرش را کشت و خودش را آتش‌ زد، با صدور کیفرخواست بزودی پای میز محاکمه می‌رود.

ماموران کلانتری ۱۴۴جوادیه تهرانپارس غروب نهمین روز فروردین امسال از سوی خانواده‌ای مطلع شدند که دختر ۴۰ ساله آنها و شوهر او ناپدید شده‌اند.

آنها گفتند دخترشان که چند سال است ازدواج کرده، چند روز است تلفنش را جواب نمی‌دهد و کسی تلفن خانه را هم جواب نمی‌دهد و خبری هم از داماد خانواده ندارند.

به این ترتیب ماموران برای بررسی ماجرا به خانه این زوج رفتند. ابتدا تحقیقات محلی انجام شد و بعضی از همسایه‌ها گفتند چند روز پیش صدای مشاجره این زن و شوهر را شنیده و بعد هم مرد خانواده را دیده‌اند که هراسان از خانه بیرون رفت. درپی بدست آمدن این نتایج ماموران با شکستن قفل در وارد خانه شدند و جسد زن را دیدند.

ماموران کلانتری پس از اینکه با جسد غرق در خون زن جوان روبرو شدند بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند و بازپرس وحید ناصری که در آن روز مسولیت کشیک قتل تهران را برعهده داشت دستور انجام تحقیقات را صادر کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن با ۱۲ضربه چاقو به قتل رسیده و همانطور که همسایه‌ها گفته‌اند پس از آن شوهرش از خانه خارج شده و بعد هم به خانه باز نگشته است. با بدست آمدن این نتایج شوهر ۴۵ساله مقتول با دستور بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که روز ۲۶فروردین امسال ماموران متوجه شدند مرد تحت تعقیب به دلیل سوختگی در یکی از بیمارستان ‌های تهران بستری شده و تا ساعاتی دیگر از آنجا مرخص می‌شود. بنابراین با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و او را بازداشت کردند.

متهم پرونده مورد تحقیقات قرار گرفت و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و همسرم در تعطیلات عید به شهرستان رفته بودیم که در آنجا تلفنی به او خبر دادند حال پدرش خوب نیست و ناچار شدیم به تهران برگردیم. روز حادثه بر سر بازگشت زود هنگام از سفر با همسرم درگیر شدم، او مشغول گوجه خرد کردن بود که چاقویش را گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم و بعد فرار کردم. سه روز سرگردان بودم و بعد تصمیم گرفتم خودم را آتش بزنم که عابران متوجه شدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند و زنده‌ ماندم.

در پی این اعترافات مرد ۴۵ سال به اتهام قتل عمد بازداشت شد تا تحقیقات ادامه یابد و در نهایت چندی پیش طی مراحل مختلف تحقیق جلسه آخرین دفاع متهم برگزار شد. این مرد ۴۵ ساله در این جلسه با تکرار گفته‌های قبلی خود که در مراحل مختلف بیان کرده بود، گفت: با همسرم درگیر شدم او در حال خرد کردن گوجه بود که چاقویش را گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم. سه روز سرگردان بودم و بعد تصمیم گرفتم خودم را آتش بزنم، چون عذاب وجدان داشتم خودم را به آتش زدم اما مردم اجازه ندادند بمیرم، بعد هم در بیمارستان شناسایی شدم. حالا هم پشیمانم.

این در حالی بود که اولیای دم در مراحل مختلف تحقیق و رسیدگی درخواست قصاص را مطرح کرده بودند به این ترتیب کیفرخواست این متهم صادر شد تا او در آینده نزدیک در دادگاه کیفری پای میز محاکمه برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.