بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید بلیط

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر از ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه (۸ خرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می‌کنند که سرخ پوشان پایتخت با ۶۲ امتیاز صدرنشین هستند و شاگردان سعید دقیقی با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول ایستاده اند.

بدین ترتیب و براساس سایت فروش بلیت این مسابقه قیمت هر بلیت به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

علاقه‌مندان به حضور در استادیوم برای خرید بلیت این مسابقه می‌توانند به سامانه فروش بلیت الکترونیکی باشگاه شمس آذر مراجعه و بلیت مورد نظرشان را خریداری کنند.

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی قرار است برگزار شود که رقابت‌ها به اوج حساسیت رسیده است. شاگردان اوسمار ویرا در هفته بیست و هشتم موفق شدند در نمایشی خیره‌کننده بازی ۳ بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را ۴ بر ۳ به سود خود کنند و به لطف تساوی استقلال مقابل نساجی، صدرنشین لیگ برتر شوند.

از آنجا که اختلاف این تیم با رقیب دیرینه در صدر جدول فقط یک امتیاز است، حالا بازی پرسپولیس در هفته بیست و نهم مقابل شمس‌آذر اهمیت دوچندانی دارد. پرسپولیس قرار است در این هفته به قزوین سفر کند و روز سه‌شنبه، ۸ خرداد، مقابل شمس‌آذر به میدان برود. این بازی مثل سایر دیدار‌های این هفته که قرار است به صورت همزمان برگزار شود، ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    من به بازی فوتبال میخواهم بروم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.