بند عجیب و باورنکردنی در قرارداد بازیکن سپاهان | دستمزد نجومی در جیب مدیربرنامه!

در قرارداد یک بازیکن تیم فوتبال سپاهان، بندی وجود دارد که ۱۷ میلیارد تومان به مدیربرنامه‌های او باید پرداخت شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود علیه باشگاه سپاهان اعلام کرد این باشگاه اصفهانی هزینه کارگزاری شش بازیکن خود را تقبل کرده و به عنوان نمونه «به تعهد پرداخت مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال از قرارداد احدی از بازیکنان توسط باشگاه در فصل آتی به کارگزار ایشان اشاره شده است».

این موضوع که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد با واکنش‌هایی از سوی هواداران و اهالی فوتبال شده است که چگونه مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از یک انتقال باید به مدیر برنامه یک بازیکن برسد؟

پیگیری ها نشان می‌دهد بازیکن مورد اشاره کمیته انضباطی هادی محمدی مدافع فصل گذشته تراکتور است که در نقل‌وانتقالات تابستانی راهی سپاهان اصفهان شد.

طبق پیگیری‌ها قرارداد دو ساله هادی محمدی با سپاهان ۳۵ میلیارد است که طبق بندی از قرارداد این بازیکن، مبلغ ۱۷ میلیارد به مدیربرنامه او پرداخت خواهد شد. اتفاق بسیار عجیب و قابل تأملی که سازمان‌های نظارتی و در نهایت کمیته انضباطی به آن ورود کردند.

هادی محمدی در دو فصل گذشته قرارداد ۹ میلیاردی با باشگاه تراکتور داشت و در نقل‌وانتقالات این فصل با قراردادی ۳۵ میلیاردی راهی سپاهان شده است!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.