بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار +تصاویر

با وجود اینکه بسیاری از کاربران گوشی‌های تک سیم کارته را ترجیح می‌دهند، استفاده از گوشی‌های دو سیم کارته مزایای بسیار زیادی دارد.

این گوشی‌ها علاوه بر اینکه امکان داشتن دو شماره موبایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، کاربران می‌توانند از یکی از خطوط خود تنها برای اتصال به اینترنت استفاده کرده و سیم کارت دیگر را به پیام‌ها و تماس‌های تلفنی اختصاص دهند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تک شات، حالت کلی تولید کنندگان نسخه دو سیم کارته تمامی گوشی‌های هوشمند خود را تولید نمی‌کنند و تنها محصولاتی که در بازارهای جهانی محبوب می‌شوند، در مدل‌های دو سیم کارته نیز به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با فهرستی از بهترین گوشی های اندرویدی دو سیم کارته فعلی در بازار آشنا می‌شویم. با تک شات همراه باشید.

گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

سامسونگ پرچمداران سال ۲۰۱۵ خود را به امکانات بسیار متنوعی مجهز کرده بود، این گوشی‌ها به جای طراحی پلاستیکی دارای پنل‌های شیشه‌ای جلو و عقب و فریم آلومینیومی بودند. با این حال بزرگترین نقص گلکسی S6 و نسخه اج آن فقدان باتری قابل تعویض یا ارتقای حافظه داخلی بود.

به همین دلیل سامسونگ در پرچمداران سال ۲۰۱۶ خود این مشکلات را برطرف کند. گرچه گلمسی S7 و S7 Edge هم چنان دارای باتری غیر قابل تعویض هستند، سامسونگ در این گوشی‌ها از حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده کرده است. طراحی این گوشی ها تفاوت چندانی با نسخه‌ قبلی ندارد، البته به دلیل افزایش ظرفیت باتری، ضخامت کلی دستگاه کمی بیشتر شده است.

از مشخصات کلی این دستگاه می‌توانیم به نمایشگر سوپر امولد کواد اچ دی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و آخرین نسخه اندروید اشاره کرد. گلکسی S7 دارای نمایشگر ۵٫۱ اینچی و S7 Edge دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی است.

۳T وان پلاس
 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

انتظار نمی‌رفت که وان پلاس در سال ۲۰۱۶ میلادی یک پرچمدار جدید به بازار عرضه کند. با تکیه بر پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگابایت رم، این گوشی می‌تواند به خوبی از پس وب گردی، بازی و بسیار از امور روزانه کاربران بر بیاید. این گوشی به باتری ۳۴۰۰ میلی آپر ساعتی مجهز است که توان مورد نیاز برای یک روز کار کامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی هم چنین به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قاب‌های پشت و جلویی، سنسور اثر انگشت بسیار سریع و نمایشگر ۵٫۵ اینجی Optic AMOLED مجهز است.

Mate 9 هواوی
 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

طی سال‌های گذشته برند هواوی عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده خود را در جمه برترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سراسر جهان جای دهد، اول با هواوی P9 و اکنون با Mate 9. با در اختیار داشتن نمایشگر ۵٫۹ اینچی، پردازنده قدرتمند Kirin 960، پشتیبانی از دو سیم کارت، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ساختار دوربین بسیار با کیفیت، Mate 9 یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است. با وجود اینکه کیفیت نمایشگر ۱۰۸۰p است و نرم افزار این گوشی نیز برخی مواقع کمی عجیب رفتار می‌کند، این گوشی متناسب با قیمت آن ارزش خریدش را دارد.

Axon 7 زد تی ای
 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

گوشی هوشمند Axon 7 بسیاری از نواقص پرچمدار سال ۲۰۱۵ زد تی ای یعنی Axon Pro را برطرف کرد، این گوشی به نمایشگر امولد کواد اچ دی، تراشه اسنپدارگون ۸۲۰، چهار یا شش گیگابایت رم، حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت مجهز شده است. این گوشی هم چنین دارای اسپیکرهای بسیار قدرتمند در قاب جلویی، باتری ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعت و طراحی بسیار زیبا است.

G5 ال جی
 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

با وجود اینکه گلکسی S7 در مقایسه با نسل قبلی‌اش از لحاظ طراحی تفاوت چندانی ندارد، گوشی جی ۵ ال جی انقلابی در سری گوشی های G ال جی به پا کرد. این گوشی دارای طراحی تمام فلزی با باتری قابل تعویض و ماژول های مختلفی است که تجربی کاربری بسیار جالب و متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ممکن است طراحی متفاوت این گوشی برای تمامی کاربران مطلوب نباشد، اما اینکه ال جی تلاش کرده تا با نوآوری محصولی کاملا متمایز به بازار عرضه کند،جای قدردانی دارد.

از لحاظ مشخصات کلی، جی ۵ به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۵٫۳ اینچی با حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است.

Moto Z Play موتورولا
 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید

اگر باتری با طول عمر بالا، دوربین با کیفیت و طراحی ماژولار هستید، موتو زد پلی می توانید انتخاب بسیار خوبی باشد. این گوشی با باتری ۳۵۱۰ میلی آمپر ساعتی بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است و مهم‌ترین دلیل طول عمر بالای این باتری مشخصات نه چندان فوق پیشرفته اش شامل نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی، اسنپ دراگون ۶۲۵، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت است.

Moto G4 Plus موتورولا

 

با بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار آشنا شوید
 

موتورولا در سال گذشته به جای عرضه یک نسخه از Moto G، این گوشی را در سه نسخه به نام‌های Moto G4 پلاس، Moto G4 و Moto G4 Play به بازار عرضه کرد. پیشرفته ترین گوشی در میان این سه مدل Moto G4 Plus است که به نمایشگر ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، تراشه اسنپدراگون ۶۱۷، ۲/۳ یا ۴ گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت، حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.