بیماری های آنجلینا جولی بعد از طلاق که ناشی از استرس بود! + جزئیات

آنجلینا جولی گفت: پس از طلاق، توانایی زندگی و سفر آزاد را از دست دادم. ۶ ماه قبل از طلاق ناگهان دچار فلج بل (کجی موقت عضلات صورت و دهان) شدم.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، آنجلینا جولی به وال استریت ژورنال گفت که اگر امروز در سال ۲۰۲۳ وارد صنعت سرگرمی شود، دیگر نمی خواهد بازیگر سینما باشد. او احتمالاً به بازیگری تئاتر روی خواهد آورد. اما او قطعاً در هالیوود زندگی یا کار نکرد.

این بازیگر برنده اسکار گفت: اگر امروز بود بازیگر نمی شدم. زمانی که من شروع به کار کردم، انتظارات زیادی برای در دسترس بودن عمومی و به اشتراک گذاشتن مسائل وجود نداشت.

جولی که ۷ سال پیش پس از جدایی از برد پیت بیش از پیش سوژه اخبار شد، گفت آنقدر استرس داشته که در سال ۲۰۱۸ و در جریان فیلمبرداری دنباله فیلم “شرور” برای دیزنی متوجه شد که صدایش در مقایسه با اولین فیلم و بازیگری نقش این شرور افسانه ای تغییر کرده است.

جولی گفت: بدن من به استرس بسیار حساس است و قند خونم بالا و پایین می شود. ۶ ماه قبل از طلاق ناگهان دچار فلج بل (تحریف موقت عضلات صورت و دهان) شدم.

این بازیگر تایید کرد که این روزها در لس آنجلس زندگی اجتماعی ندارد زیرا وقتی بیرون می رود در کانون توجه است. اما به آنچه در مطبوعات درباره او می نویسند توجهی نمی کند. جولی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال افزود که قصد دارد برای همیشه لس آنجلس را ترک کند و زمان بیشتری را در خانه خود در کامبوج بگذراند.

وی افزود: پس از طلاق توانایی زندگی و سفر آزاد را از دست دادم. هالیوود جای سالمی برای زندگی نیست و من به دنبال اصالت هستم.

جولی اخیرا در مصاحبه ای با مجله ووگ گفته است که از ۷ سال پیش تاکنون کمتر کار سینمایی انجام داده و فقط کارهایی انجام داده که نیاز به فیلمبرداری طولانی نداشته است، زیرا او همچنان در تلاش است تا جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

جولی افزود: به نوعی احساس می کنم در دهه گذشته خودم نبوده ام و نمی خواهم وارد این احساس شوم.

پس از فیلم موفق «مالفیسنت» یا «شرور» در سال ۲۰۱۴ و کارگردانی و همبازی شدن پیت در فیلم «کنار دریا» در سال ۲۰۱۵، فعالیت های سینمایی جولی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و او در این مدت تنها ۲ نقش اصلی را ایفا کرده است. در سال ۲۰۱۹ «مالفیسنت: معشوقه شیطان» و «آنهایی که آرزوی مرگ من را دارند» در سال ۲۰۲۱.

او در سال ۲۰۲۱ در «ابدی‌ها» از مارول و فیلم فانتزی «بیا» در سال ۲۰۲۰ نقش های فرعی داشت و در سال ۲۰۲۰ صداپیشه ایوان یکتا و پاندای کونگ فو کار دیزنی ۴ بود. این بازیگر به تازگی بازی در نقش ماریا کالاس خواننده معروف اپرا را به پایان رسانده است. فیلم «ماریا» به کارگردانی پابلو لارن. این فیلم درباره آخرین روزهای زندگی این خواننده مشهور است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.